تاریخ انتشار: 1397/08/29 14:46
کد خبر: 121046

دیبالا: ما می‌‌خواهیم که مسی به تیم ملی برگردد

پائولو دیبالا با وجود پررنگ‌تر شدن نقشش در تیم ملی آرژانتین در دوران خداحافظی موقت لیونل مسی با آلبی‌سلسته از ستاره بارسلونا خواست که به تیم ملی کشورش برگردد.
دیبالا: ما می‌‌خواهیم که مسی به تیم ملی برگردد

لیونل مسی از 30 ژوئن که در جام جهانی 2018 روسیه مقابل فرانسه به میدان رفت و شاهد شکست 4 بر 3 تیمش بود، دیگر برای آرژانتین بازی نکرده و تمام تمرکزش را روی بارسلونا گذاشته است. این اتفاق باعث شد که دیبالا دقایق بیشتری در ترکیب آلبی‌سلسته حضور داشته باشد و بازیساز یوونتوس در پیروزی 2 بر صفر اخیر این تیم در دیدار دوستانه مقابل مکزیک خوش درخشید. با این حال دیبالا می‌گوید که منتظر بازگشت مسی است. او گفت: ما می‌‌خواهیم که مسی برگردد. ما می‌دانیم که او برای تیم ما چه ارزشی دارد اما تصمیم‌گیری برای برگشتن به تیم ملی برعهده خودش است نه هیچیک از دیگر بازیکنان تیم.

لیونل اسکالونی، سرمربی موقت تیم ملی آرژانتین از بدو ورودش به این تیم سیاست استفاده از بازیکنان جوانی مانند دیبالا، لائوتارو مارتینس، مائورو ایکاردی، لئاندرو پاردس و جیو لوسلسو را برای تغییر نسل در این تیم در پیش گرفته است. دیبالا اما تأکید کرد که او پرچم‌دار هم‌نسل‌های خودش در تیم ملی آرژانتین نیست و از هواداران خواست برای نتیجه گرفتن نسل جدید بازیکنان آلبی‌سلسته صبوری کنند.

وی افزود: ما فقط گروهی از بازیکنان جوان هستیم که تنها کارمان را شروع کرده‌ایم و باید از طرف مردم حمایت شویم. نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.

دیبالا تا کنون 16 بار برای تیم ملی آرژانتین بازی کرده است اما هنوز نتوانسته با پیراهن این تیم گلزنی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvyob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی درصدر گلزنان دنیا