تاریخ انتشار: 1397/08/29 10:10
کد خبر: 121083

این چیزی که از بیرانوند می‌بینیم سقف توانایی‌های او نیست!

مربی سابق سرخ پوشان گفت: نمی‌دانم چطور بیرانوند در بین کاندیداهای بهترین بازیکن سال آسیا نیست چون استحقاق حضور در بین ۳ بازیکن برتر آسیا را دارد.
 این چیزی که از بیرانوند می‌بینیم سقف توانایی‌های او نیست!

نادر باقری در گفتگو با خبرنگار در خصوص عدم حضور نام بیرانوند در بین کاندیداهای ۳ بازیکن برتر سال آسیا اظهار داشت: وقتی شنیدم بیرانوند در این لیست ۳ نفره هست خیلی خوشحال شدم اما زمانی که دیدم این لیست رسما بدون نام بیرانوند منتشر شد، هم تعجب کردم و هم ناراحت شدم.

وی افزود: بعنوان یک پرسپولیسی و از آن مهمتر یک ایرانی برایم مهم بود بیرانوند در این لیست حضور داشته باشد و حتی بعنوان نفر نخست انتخاب شود.

پیشکسوت سرخ پوشان ادامه داد: ضمن این که عملکرد بیرانوند چه در لیگ برتر، چه در لیگ آسیا و چه در جام جهانی بقدری درخشان بود که استحقاق این موضوع را داشت.

مربی پیشین پرسپولیس بیان داشت: بیرانوند درست از زمانی که تکلیفش را با خودش مشخص کرد و تصمیم گرفت از فکر ترانسفر شدن خارج شود و تمرکزش را روی پرسپولیس گذاشت، شرایطش چه در لیگ و چه در آسیا فرق کرد. به اعتقاد من این چیزی که از بیرانوند می‌بینیم هنوز سقف توانایی‌های او نیست و می‌تواند از شرایط کنونی‌اش هم بهتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7lmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند دیگر نباید اشتباه فاحش بکند