تاریخ انتشار: 1397/08/28 14:37
کد خبر: 121197

اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی معرفی خواهند شد

مجمع باشگاه استقلال طی روزهای آینده برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی خواهند شد.
 اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی معرفی خواهند شد

جواد قراب، اکبر عباسی ملکی، حسن زمانی و امیر حسین فتحی که به عنوان سرپرست این باشگاه فعالیت می‌کند اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند ولی با اجرای قانون منع قانون بازنشستگان تغییرات طی چند روز آینده در مدیران این باشگاه قطعی است.

اکبر عباسی ملکی و جواد قراب دو عضو بازنشسته هیات مدیره باشگاه استقلال هستند که جدایی آنها از این باشگاه قطعی است. بحث این موضوع از چند ماه پیش مطرح شد ملکی رئیس هیات مدیرهاستقلال است و ارتباطات زیادی با اسپانسرهای این باشگاه دارد و طبیعتا جدایی وی ممکن است منجر به مشکلاتی برای این باشگاه شود اما مسئولان وزارت ورزش و جوان در تلا هستند تا بلافاصله یک عضو اقتصادی را جانشین وی کنند.

جواد قراب که همزمان در کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال هم فعالیت می‌کند دیگر عضو بازنشسته هیاتمدیره این باشگاه است که جدایی او هم از این باشگاه قطعی شده است. حسن زمانی و امیر حسین فتحی دیگر اعضای هیات مدیره استقلال هستند که زمانی چندی پیش عنوان کرد مشکلی از نظر بازنشستگی ندارد.

با همه این اتفاقات قرار است مجمع باشگاه استقلال طی روزهای آینده تشکیل و اعضای  جدید هیات مدیره این باشگاه به زودی معرفی شوند. قرار است علاوه بر جانشینان ملکی و قراب یک عوض دیگر هم به هیات مدیرهاستقلال اضافه شود تا خلا رضا افتخاری را که بعد از برکناری از مدیرعاملی از هیات مدیره هم استعفا داد پر شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36km9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست استقلال: طباطبایی این حرفها را می زند تا به تیم لطمه بزند