تاریخ انتشار: 1397/08/28 13:30
کد خبر: 121205

سوزوکی؛کاندید اصلی کسب عنوان مرد سال آسیا

فهرست کاندیداهای مرد سال آسیا اعلام شد تا شوک بزرگی به طرفداران ایرانی وارد شود چون انتظار داشتند حداقل یک ایرانی در این فهرست باشد.
سوزوکی؛کاندید اصلی کسب عنوان مرد سال آسیا

همه شواهد و اخبار از حضور علیرضا بیرانوند در جمع سه کاندیدای نهایی کسب عنوان مرد سال آسیا در 2018 حکایت داشت اما به یکباره کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دو ژاپنی و یک قطری این شانس را دارند تا روز هشتم آذرماه در مسقط عمان تندیس مرد سال را بالای سر ببرند.

یوما سوزوکی و کنتو میسائو از کاشیما آنتلرز ژاپن و عبدالکریم حسن از السد قطر سه بازیکنی بودند که کارشناسان ای اف سی نام آنها را به عنوان سه کاندیدای نهایی مرد سال معرفی کردند. بازیکنانی که با پیراهن ملی هیچ توفیق مهمی در سال 2018 نداشتند درست برخلاف بیرانوند که جام جهانی رویایی را با سیو پنالتی کریس رونالدو تجربه کرده بود.

به هر ترتیب این سه بازیکن در حالی شانس رسیدن به عنوان ارزشمند مرد سال آسیا 2018 را دارند که از جمع آنها با شرایط فعلی هیچ کس شایسته تر از یوما سوزوکی مهاجم 22 ساله کاشیما به عنوان پدیده جدید سامورایی ها نیست. بازیکنی که در لیگ قهرمانان آسیا 2018 نقشی کلیدی در قهرمانی کاشیما و برتری مقابل پرسپولیس ایفا کرد و در پایان هم به عنوان MVP بازی فینال انتخاب و معرفی شد.

سوزوکی قطعا کاندید اصلی کسب عنوان مرد سال آسیا خواهد بود، اتفاقی که رسانه های ژاپنی بعد از قهرمانی کاشیما در تهران به آن اشاره و مدعی شدند یوما می تواند به سلطه ستاره های عرب زبان خاورمیانه بعد از سال ها پایان بدهد تا عنوان مرد سال آسیا دوباره به ستاره های شرق برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap78v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوزوکی بهترین بازیکن لیگ قهرمانان شد