تاریخ انتشار: 1397/08/28 13:25
کد خبر: 121206

سوال شجاعی شبهات زیادی را در ذهن ها به وجود آورد!

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی دیروز در مصاحبه با خبرنگاران سوال مهمی را مطرح کرد. او ضمن گلایه از بی توجهی به تیم ملی در خصوص درآمدهای تیم ملی صحبت کرد و البته گفت این درآمدها چه شده است؟
 سوال شجاعی شبهات زیادی را در ذهن ها به وجود آورد!

در صحبت های دیروز مسعود شجاعی خواندیم:« با کمال احترامی که برای همه قائل هستم مجبورم از این جمله استفاده کنم. باز هم از همه عذرخواهی می‌کنم، اما احساس می‌کنم که آقایان ما را احمق فرض کرده اند و نمی‌خواهند هیچ ارزشی برای ما قائل شوند. در دو جام جهانی که حضور داشتیم ۲۰ میلیون دلار پول به فوتبال تزریق کردیم، اما پول‌ها کجا رفتند. چرا کسی پاسخگو نیست؟ شما در کجای دنیا دیده اید که تیم ملی به دنبال پیراهن، بازی تدارکاتی و دیگر امکانات اولیه تیم ملی باشد. آیا درست است که ما بازی تیم ملی خود را در قطر برگزار کنیم؟ چرا شأن فوتبال ایران را پائین می‌آورند و احترامی برای فوتبال کشور قائل نیستند؟»

سوالاتی که مسعود شجاعی مطرح کرده سوالات بی اهمیتی نیستند که به آسانی از کنار آن بگذریم؟ 20 میلیون دلار به واقع پول کمی نیست و اگر تیم ملی چنین درآمدی داشته اکنون هم نباید دغدغه ای برای پیشبرد برنامه های خود داشته باشد.

امروز این سوال نه تنها برای مسعود شجاعی بلکه برای اهالی فوتبال هم مطرح است، آیا واقعا تیم ملی در دو جام جهانی 20 میلیون دلار به فوتبال ایران پول تزریق کرده است و اگر این خبر صحت دارد برای ما هم جای سوال است که 20 میلیون دلار چگونه و در کجا هزینه شده است؟

فدراسیون فوتبال در سال های اخیر اقدامات زیر بنایی اش تنها به بازسازی زمین چمن شماره دو خلاصه شده که طبیعتا هزینه بازسازی آن تنها چند صد میلیون تومان بود و اخیرا هم زمین چمن مصنوعی کمپ در دست بازسازی است که به زعم فدراسیون فوتبال این هزینه را فیفا پرداخت کرده است. در ساخت ساختمان پک و هم چنین ایفمارک هم کمک های فیفا شامل حال ما شده است.

امروز پاسخ دادن به سوالی که مسعود شجاعی مطرح کرده یک ضرورت است چرا که سوال او شبهات زیادی را در ذهن ها به وجود آورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bp895

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعی: باید نشان دهیم اول بودنمان در رده بندی شانسی نبوده است