تاریخ انتشار: 1397/08/28 13:19
کد خبر: 121207

بغداد بونجاح در یک قدمی رکوردی رویایی

ستاره الجزایری باشگاه السد با گلزنی در بازی های مقدماتی جام ملت های آفریقا 2019 به یک قدمی ثبت رکورد رویایی در سال 2018 رسید.
بغداد بونجاح در یک قدمی رکوردی رویایی

همان طور که دیروز اعلام شد بغداد بونجاح با آمار گلزنی فوق العاده ای که در سال 2018 خلق کرد بالاتر از ستاره هایی همچون مسی و رونالدو کاندیدای اول کسب عنوان برترین گلزن جهان لقب گرفت. این بازیکن اما با وجود این آمارها همچنان روی نوار گلزنی گام برمی دارد تا جایی که شب گذشته با گلزنی شکارچی صحرا شاگردان جمال بلماضی موفق به عبور از سد توگو شدند.

 

بونجاح با به ثمررساندن گل سوم الجزایر در جریان برد 4-1 مقابل توگو ششمین گل ملی خود در سال 2018 را ثبت کرد تا به این ترتیب آمار گلزنی هایش را بهتر از قبل کند. با این روند حالا بسیاری از طرفداران شکارچی صحرا در انتظار ثبت رکورد 50 گل از این بازیکن در یک سال هستند، رکوردی که با گل دیشب تنها دو گل فاصله دارد و رسیدن به آن با گلزنی در لیگ ستارگان دست یافتنی به نظر می رسد.

 

بغداد بونجاح حالا با 48 گل در 35 بازی ملی و باشگاهی در سال 2018 نزدیک تر از همیشه به کسب عنوان بهترین گلزن سال 2018 قرار گرفته است. اتفاقی که جمال بلماضی از آن به عنوان پاداشی بزرگ برای تلاش های گلزن اول الجزایر نام برد و مدعی شد با این عنوان امیدها برای قهرمانی الجزایر در جام ملت های آفریقا 2019 بیشتر از قبل خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzabw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بغداد بونجاح،جلوتر از مسی و رونالدو!