تاریخ انتشار: 1397/08/28 12:00
کد خبر: 121220

حضور بازیکنان خارجی نمی‌تواند دردی از دردهای استقلال را دوا کند!

پیشکسوت استقلال تهران از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم انتقاد دارد.
حضور بازیکنان خارجی نمی‌تواند دردی از دردهای استقلال را دوا کند!

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد بازیکنان خارجی در حال حاضر نمی توانند دردی را از این تیم دوا کنند و مسئولین تیم باید یک مهاجم هدف را به خدمت بگیرند:

شرایط استقلال در این روزها چگونه است؟

با توجه به اینکه استقلال بازی انجام نداده، نمی‌توان گفت این تیم نسبت به گذشته تغییر کرده است یا خیر. اما اگر بخواهیم با گذشته مقایسه کنیم این که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و همین باعث شده هواداران نگران تیم باشند. امیدوارم هرچه زودتر مصدومان استقلال برسند مثل داریوش شجاعیان  و محسن کریمی که حضور آنها خیلی می‌تواند کمک کند. به اعتقاد من کادر فنی استقلال باید در نیم‌فصل دوم تدابیری بیندیشند که تیم شرایطش فرق کند و این همه هجمه، ‌فشار و استرس روی تیم نباشد.

این روزها همه به عملکرد مهاجمان تیم انتقاد می‌کنند؟

واقعیت را نمی‌توان انکار کرد. مهاجمان استقلال در خلق موقعیت و زدن ضربات آخر مشکل دارند. اولویت استقلال در نیم‌فصل باید گرفتن یک مهاجم هدف باشد وقتی تیم گل نمی‌زند ناخودآگاه فشار به تیم وارد می‌شود و همین باعث می‌شود که بازیکنان دچار استرس شوند. معمولا در همه جا هم آمار مهاجمان را با تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رسانند، قیاس می‌کنند.

از عملکرد بازیکنان خارجی استقلال رضایت دارید؟

در حال حاضر نمی‌توان گفت عملکرد خوبی داشتند یا خیر اما باید قبول کنیم در این مدت آنها نتوانسته‌اند با شیوه و سیستم استقلال خودشان را وقف بدهند. به نظرم حضور آنها نمی‌تواند دردی از دردهای استقلال را دوا کند.

بعد از سال‌ها کمیته فنی در استقلال تشکیل شده. ارزیابی‌تان چیست؟

هیچ وقت دخالتی در سیاست‌های باشگاه ندارم اما فکر می‌کنم آنها نکات مثبتی را در این کمیته دیده‌اند که آن را تشکیل داده‌اند. ما باید خیلی خیلی مطالعه کنیم تا بفهمیم مفهوم این کمیته در استقلال چیست. البته باید سلسله مراتب رعایت شود. چون در ایران معمولا کمیته فنی اسم خوبی ندارد. هیچ وقت هم سرمربی به هیچ کس اجازه نمی‌دهد به غیر از مدیریت از وی درباره کارهایش سوال بپرسد. کمیته فنی به غیر از حاشیه هیچ چیز دیگری ندارد یا اول فصل باید آن را تشکیل می‌دادند و یا اینکه آن را منحل کنند.

هواداران استقلال کمی از توجهات بی‌اندازه‌ای که به پرسپولیس در آسیا و بخصوص بازی فینال صورت گرفت، دلخورند؟

فکر می‌کنم با توجه به شور و شوقی که برای پرسپولیس وجود داشت تا جام بگیرد برای سایر تیم‌ها هم باید همین حساسیت وجود داشته باشد و همه یک جور قضاوت شوند. چند سال است که تیم‌های ایرانی تلاش می‌کنند در آسیا موفق شوند.

حنیف عمران‌زاده هم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

دلم خیلی برای حنیف تنگ می‌شود. او یکی از متعصب‌ترین بازیکن‌های استقلال بود که با جان و دل برای این تیم بازی می‌کرد. انتظار می‌رود باشگاه استقلال به واسطه حضور 10 ساله حنیف در این تیم، شان و شخصیت وی را حفظ کند. از ما بزرگ‌ترها که اتفاقی برایشان نیفتاد امیدوارم حنیف سبب خیر شود.

تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق عمل کند؟

کارمان خیلی سخت است. بخصوص این‌که تیم‌های قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند. من فکر نمی‌کنم با این سیستم در بازی‌های آسیایی موفق باشیم چون همه تیم‌ها انتظار دارند ایران به فینال این مسابقات برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxymv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر ریسک بزرگی کرد/باید به او تبریک گفت!