تاریخ انتشار: 1397/08/28 02:37
پیروزی حق آنها بود
کد خبر: 121244

اعتقاد دالیچ به قدرت فوتبال انگلیس

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، معتقد است که شکست باعث شد تیمش مقابل انگلیس شد و پیش بینی کرد که سه شیرها به زودی به دستاوردهای مهمی خواهند رسید.
اعتقاد دالیچ به قدرت فوتبال انگلیس

 کرواسی که برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، به پیروزی در ومبلی نیاز داشت، ابتدا با گل آندری کراماریچ پیش افتاد اما در ادامه، جسی لینگارد و هری کین برای انگلیس گلزنی کردند تا این تیم راهی مرحله بعد شود و کرواسی به سطح دو رقابت ها سقوط کند.

دالیچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" اول از همه به انگلیس برای پیروزی ای که شایسته اش بودند و صعود به جمع چهار تیم پایانی، تبریک می گویم. ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم و کمی خوش شانس بودیم که این نیمه را 0-0 تمام کردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

 

 

ما چند موقعیت برای گلزنی داشتیم اما روی دو ضربه آزاد، گل خوردیم و در نهایت، نتیجه عادلانه بود زیرا اینها بخشی از بازی است و نتیجه عادلانه بود. من ناراحت نیستم. من به تیم خودم افتخار می کنم. ما خوب بازی کردیم و به آنها هم به خاطر عملکردشان تبریک می گویم.

فکر می کنم انگلیس قبلا در ججام جهانی هم نشان داد که انتظارات را بالا برده است. آنها تیم واقعا جوانی هستند و بسیار سریع، چیزی که در فوتبال مدرن بسیار مهم است."

نتایج خوب انگلیس در جام جهانی و رسیدن این تیم به مرحله نیمه نهایی باعث شده بود تا هواداران این تیم شعار "جام به خانه برمی گردد" را بسازند؛ هرچند در نهایت سه شیرها در آن رقابت ها به رتبه چهارم رضایت دادند. دالیچ با اشاره به آن شعار، گفت:" جام به خانه برمی گردد، خیلی زود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxynv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دالیچ:ما خسته هستیم؛ساعت بازی اصلا مناسب نیست