تاریخ انتشار: 1397/08/27 12:46
کد خبر: 121361

لژیونر ناکام در مسیر بازگشت؟

لژیونر 22 ساله فوتبال ایران روزهای خوبی را در کشور بلژیک سپری نمی کند و با ادامه این روند احتمال بازگشتش به ایران وجود دارد.
لژیونر ناکام در مسیر بازگشت؟

محمد نادری سال گذشته که تراکتورسازی از جذب بازیکن جدید محروم بود، در ترکیب این تیم به عنوان یک بازیکن جوان به میدان رفت. فرصت دادن های یحیی گل محمدی و بعد ارطغرول ساغلام به نادری از این مدافع جوان یک بازیکن قدرتمند ساخت و توانایی های فنی او در خط دفاعی سبب شد تا خیلی زود چهره شود.

در پایان سال گذشته در حالی که همه از نادری به عنوان یکی از پدیده های فوتبال ایران یاد می کردند و منتظر درخشش بیشتر او در تراکتورسازی امسال بودند ناگهان این بازیکن جوان سر از تیم کورتریک بلژیک در آورد و قراردادش را امضا کرد.

نادری که با آرزوهای بزرگی به بلژیک رفته اما روزهای خوبی را در این کشور سپری نکرده است. او در اکثر بازی های کورتریک حتی در لیست 18 نفره این تیم هم قرار نمی گیرد و قطعا خودش هم می داند ادامه روند فعلی می تواند آینده اش را به خطر بیندازد.

در چنین شرایطی این مدافع 22 ساله فقط با تیمی بلژیکی تمرین می کند و حالا که به نیم فصل لیگ ایران نزدیک می شویم، بعید نیست او قصد بازگشت کند. بی تردید این مدافع بلند قامت که توانایی بازی در دفاع چپ و میانی را دارد، می تواند در بازگشت به ایران روزهای بهتری را سپری کند وحداقل از نظر بازی کردن مشکلی نداشته باشد.

نادری هنوز اظهارنظر رسمی درباره شایعاتی که پیرامون بازگشتش به لیگ ایران شنیده می شود، انجام نداده و باید منتظر ماند و دید طی هفته های آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9nlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط لژیونر تراکتورسازی بحرانی است