تاریخ انتشار: 1397/08/27 12:42
کد خبر: 121362

کرانچار ملی پوشان پیکان و پرسپولیس را با خود برد

بامداد امروز تیم امید در حالی راهی شهر مسقط شد که هم ملی پوشان پیکان را با خود به همراه داشت و هم تنها ملی پوش پرسپولیس را.
کرانچار ملی پوشان پیکان و پرسپولیس را با خود برد

پیکانی ها برای بازی فردا با پرسپولیس از کرانچار خواسته بودند ملی پوشانشان را آزاد کند که سرمربی تیم ملی امید این درخواست را رد کرد و در نهایت هر چهار ملی پوش امید پیکان به همراه تیم راهی عمان شدند. از پرسپولیس هم دو بازیکن در لیست امید بود. سعید حسین پور و حمید طاهرخانی که درنهایت حمید طاهرخانی در لیست سفر به عمان قرار گرفت و راهی شهر مسقط شد.

طبیعی بود اگر سرمربی تیم ملی امید ملی پوش پرسپولیس را برای بازی با پیکان آزاد می کرد با اعتراض پیکانی ها روبرو می شد اما کرانچار نه به این دلیل بلکه به فدراسیون فوتبال گفته به هیچ وجه بازیکنان را در روزهای فیفا برای حضور در بازی های باشگاهی آزاد نمی کند و بهتر است سازمان لیگ برتر بازیهای داخلی را در روزهای فیفا برگزار نکند.

گفتنی است کرانچار تمرینات تیم امید را به روزهای فیفا موکول کرده تا دیگر باشگاه ها برای در اختیار گذاشتن بازیکنان بهانه ای نداشته باشند. این تصمیم هر چند مدت تمرینات تیم امید را کاهش می دهد اما سرمربی تیم ملی امید می گوید بهتر از آن است که تیم امید تمرین داشته باشد اما حضور بازیکنان نصف و نیمه باشد. این برای اولین بار است که تیم امید همپای تیم بزرگسالان فقط در روزهای فیفا تمرین و مسابقه دوستانه می دهد.

اما حمید طاهرخانی در حالی همراه تیم ملی امید راهی مسقط شد که گفته می شد کرانچار قبول کرده که ملی پوشان امید پرسپولیس را برای بازی با پیکان آزاد کند.  

مصاف امید ایران با عمان یک روز بعداز بازی پرسپولیس – پیکان در شهر مسقط برگزار می شود. یعنی 29 آبان.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naozo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست باشگاه پیکان از بازیکنان در آستانه دیدار با پرسپولیس