تاریخ انتشار: 1397/08/27 11:39
کد خبر: 121371

نگاهی به ترکیب احتمالی انگلیس مقابل کرواسی

اسکای اسپورتس مدعی شد که دله آلی، ستاره تیم ملی انگلیس، احتمالا در دیدار حساس امروز کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
نگاهی به ترکیب احتمالی انگلیس مقابل کرواسی

دو تیم انگلیس و کرواسی، دیدار حساسی را در ورزشگاه ومبلی پیش رو خواهند داشت و هر تیمی که برنده بازی باشد، به دور نیمه نهایی صعود می‌کند و در صورت تساوی، اسپانیا راهی دور بعد خواهد شد.  حال اسکای اسپورتس مدعی شد دله آلی که اخیرا از مصدومیت ریکاوری کرده، قادر نخواهد بود از ابتدا در ترکیب انگلیس قرار بگیرد و احتمالا در نیمه دوم تیمش را همراهی خواهد کرد.

او در دیدار مقابل آمریکا، تنها 30 دقیقه به میدان رفت که البته امیدها را برای بازی کردنش مقابل کرواسی افزایش داد ولی به نظر می‌رسد او هنوز شرایط بازی کردن از ابتدای بازی را ندارد.

با توجه به اینکه دیدار در ومبلی برگزار خواهد شد، شاگردان ساوتگیت شانس بالایی برای صعود به دور بعد رقابت ها دارند و باید از امتیاز میزبانی خود به بهترین شکل استفاده کنند.

انتظار می‌رود ساوتگیت برای این بازی از خط میانی متشکل از اریک دایر، جردن هندرسون و راس بارکلی استفاده کند. جسی لینگارد نیز که اخیرا از بند مصدومیت رها شده، احتمالا در بازی امروز جایی در ترکیب نخواهد داشت. به جایش، مارکوس راشفورد و رحیم استرلینگ در دور طرف بازی خواهند کرد و هری کین در مرکز خواهد بود. در دفاع نیز کایل واکر و لوک شاو احتمالا در دو طرف قرار می‌گیرند و جان استونز و جو گومز مرکز خط دفاعی را تشکیل خواهند داد و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، جردن پیکفورد گلر انگلیس خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvywb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیوید بکام جدید فوتبال انگلیس مشخص شد