تاریخ انتشار: 1397/08/27 11:11
کد خبر: 121375

شفر تا کی می خواهد در باد عملکرد تیام و چباروف بخوابد؟ پس برانکو باید چه بگوید؟!

رضا رجبی ضمن انتقاد از مدیریت قبلی و حمایت از فتحی قول داده است در صورت اینکه به کادر فنی استقلال اضافه شود این تیم به مقام قهرمانی برسد.
شفر تا کی می خواهد در باد عملکرد تیام و چباروف بخوابد؟ پس برانکو باید چه بگوید؟!

شرایط نا مطلوب باشگاه استقلال در این روزها هواداران این تیم را نگران کرده است. اخبار ضد نقیضی که هر روز از این تیم به گوش می رسد بهانه ای شد تا با یکی از مدافعین سابق این باشگاه صحبت کنیم.

او ابتدا در مورد وضعیت تیم استقلال گفت:«شفر شروع خیلی خوبی داشت  او در استقلال یک قرادادی را پذیرفت و با اتکا به بازیکنان خوبی که دراختیار داشت آرام آرام توانست تفکرات خودش را در استقلال دیکته کند و بعد از مدتی مربیانی را که در خواست کرد به تیم اضافه کرد و تیم شکل خوبی را به خود گرفت.»

 وی در ادامه گفت: «اما  خودش آغازگر اتفاقات بدی بود که امروز استقلال درگیر آن است. این مشکلات زمانی آغاز شد که  14 روز درتهران ماند تا مسایل مالی خود را حل کند؛ بعد از کارشناسی بازی های جام جهانی به سوییس رفت و از آن به بعد  بود که شرایط استقلال به هم ریخت.

او درادامه صحبت هایش با اشاره به تعلل شفر در بستن تیم مورد نظر گفت: «شما اگر صبح زود به بازار میوه نروی میوه خوب گیرت نخواهد آمد؛ به این صورت نتوانست تیمی که خودش ساخته را حفظ کند. شفر با توجه به این که شاهد از دست رفتن بازیکنان تیمش بود باز هم در شروع تمرینات تعلل کرد.»

رضا رجبی پیشکسوت استقلال در ادامه گفت« او واقعا تا کی می خواهد در باد عملکرد تیام و چباروف بخوابد. پس برانکو باید چه بگوید؛ او نیز بازیکنان بزرگی را از دست داد اما حتی یک بار هم از آن بازیکنان صحبت نکرد.»

او ضمن حمایت از مدیریت استقلال  گفت:«آقایان توفیقی و افتخاری در بستن قرارداد مرتکب اشتباه شدند و نتوانستند بازیکنان خوبشان را حفظ کنند. این را هم بدانید وقتی پدر یک تیم تحت فشار باشد هرچه قدرهم بخواهد کار کند  نمی تواند تفکراتش را ساری و جاری کند آن هم ایراداتی که حق او نباشد»

 او با اشاره به  مشکلات فنی استقلال گقت؛«  ازنوع چیدمان بازیکنان در زمین می توان متوجه شد که شفر به هیچ وجه تمرکز کاری ندارد. او یک روز از الحاجی گرو و تبریزی استفاده می‌کند؛ یک روز از دو جوان  20 ساله و  پا به توپ  استفاده می کند. با اینصورت نمی توان فلسفه فوتبال این فصل استقلال را درک کرد. باید بپذیریم که استقلال تیم بسیار پر مهره ای است. این موضوع را برای اولین بارمی گویم من هیچوقت اهل رجز خوانی و ادعا نبودم  با وجود اینکه که دکترای فوتبال دارم. همین الان حاضرم بیایم کنار شفر و همین امسال این تیم را در سطح قهرمانی برسانم. این را به هواداران استقلال قول می دهم وحاضرم بیایم بنویسم و تعهد دهم که می توانم این کار را انجام دهم.»

او با اشاره دوباره به مدیریت قبلی گفت:« تیم هنوز تاوان قراردادهای  بدی را می دهد که آقای توفیقی فقط به عشق گرفتن عکس با بازیکنان منعقد می کرد. زمان اضافه شدن آقای فتحی است که  اگر می خواستیم او را اضافه کنیم باید در همان ابتدای فصل  نقل و انتقالات او می آمد و در درجه سوم هجمه هایی هست که پیشکسوتان استقلال بر تیم تحمیل می کنند. این دور از انصاف است و نکته بعدی کمیته فنی است که هیچ تاثیر مثبتی نداشته است. هرکدام مشغول به کار خوشان هستند. کمیته فنی کسانی را می خواهد که مثل من از صبح تا شب درگیر فوتبال باشند. خود من الان درایلام ودر نقطه مرزی مشغول به کارهستم  و  از کار نمی ترسم.»

او در ادامه حرف هایش  گفت:« در کل باید آقای فتحی و آقای شفر بدون هیچ لج بازی، حب وبغضی با هم بنشیند و به شفر اجازه انتخاب دستیارانش را بدهند؛ نه اینکه این اسامی مثل مجتبی جباری و یا کسانی دیگر  بخواهند مطرح شود که سابقه نشان داده که خودشان اسباب مشکل هستند.او هنوز مدرک A آسیا ندارد و هنوز کار نکرده است؛ اما با نفوذشان در شبکه های اجتماعی نامشان  مطرح می شود. آن وقت امثال بنده که 18 سال درس فوتبال خواندم باید از باشگاه دور بمانم.»

رضا رجبی در انتهای صحبت هایش با انتقاد از بازیکن و سرپرست سابق باشگاه استقلال گفت:«گله ام از آقای نصرالله عبدالهی است  که اولا او اصلیتی شاهینی دارد و استقلال دغدغه اش نیست؛ مصاحبه می کند و می گوید استقلال به کسی احتیاج ندارد. آقای عبداللهی مگر شما در استقلال چه کاره هستید که می آیید این صحبت ها را مطرح می کنید. من درآخر از آقای فتحی می خواهم تصمیمات را برعهده خود شخص شفر بگذارد تا او دیگرهیچ بهانه ای نداشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ro9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمی دانم در استقلال چه خبر است/هیچ کس پاسخگوی این شرایط بد نیست!