تاریخ انتشار: 1397/08/26 21:59
کد خبر: 121425

آذرباد: منتظر حمایت پرشور هواداران سیرجانی هستیم

محسن آذرباد گفت: منتظر حمایت پرشور هواداران سیرجانی از گل گهر هستیم و امیدواریم پس از بازی در تبریز در دو دیدار خانگی با حمایت پرشور هواداران سیرجانی موفق به کسب حداکثر امتیازات شویم.
آذرباد: منتظر حمایت پرشور هواداران سیرجانی هستیم

آذرباد در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی افزود: خدا را شکر شرایط خوبی در تیم حاکم است و امیدواریم روند رو به رشد و صعودی مان تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

هافبک گل گهر در مورد دیدار با شهرداری تبریز گفت: همه بازی ها حکم فینال دارد و باید با کسب بهترین نتیجه زمین را ترک کنیم. این دیدار شرایط خاص خودش را دارد و در چمن مصنوعی برگزار می‌شود و امیدواریم با همدلی و تلاش موفق به کسب نتیجه لازم در این دیدار شویم.

آذرباد در پاسخ به این پرسش که گل گهر توان صعود به لیگ برتر را دارد یا خیر گفت: پاسخ به این سوال زود است و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام تلاش و هدف ما صعود به لیگ برتر و شاد کردن دل هواداران سیرجانی است و با حمایت هواداران امیدواریم در این فصل موفق به صعود شویم.

هافبک گل گهر در مورد عملکرد فردی خود نیز گفت: در چهار هفته اول یک گل ، یک پنالتی و چهار پاس گل داشتم و امیدوارم در بازی با شهرداری دوباره پایم به گلزنی یا پاس گلی باز شود.

آذرباد افزود: امیدوارم با حمایت خوب هواداران ، باشگاه و مسئولین سیرجان بتوانیم در پایان فصل موفق به صعود به لیگ برتر شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kmg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آژیر خطر برای دو تیم بالانشین کرمانی به صدا در آمد