تاریخ انتشار: 1397/08/26 19:14
کد خبر: 121451

بدشانسی رئال مادرید؛ ویروس مصدومیت بلای جان بازیکنان!

تمام هشت مدافع رئال در این فصل حداقل یک بار دچار مصدومیت شده اند.

یکی از ایراداتی که به لوپتگی در زمان حضورش روی نیمکت رئال می گرفتند، عدم بدنسازی درست در پیش فصل بود. او اعتقادی به پینتوس، بدنساز مورد اعتماد زیدان نداشت و پس از گذشته دو ماه از فصل مشخص شد که بازیکنان رئال از شرایط ایده ال فیزیکی به دور هستند. این را تعداد زیاد مصدومیت های عضلانی نشان می داد.

کار به جایی رسید که تمام مدافعان رئال، حداقل یک بار طعم تلخ مصدومیت را در شروع فصل چشیدند. پس از برکناری لوپتگی و آمدن سولاری، پینتوس نیز به رئال بازگشت و حالا رئالی ها امیدوارند تا ویروس مصدومیت نیز از این تیم برود.

آخرین مصدوم رئال در خط دفاعی راموس بود که در بازی اسپانیا و کرواسی دچار کوفتگی عضلانی شد؛  هرچند که او احتمالا به بازی هفته بعد مقابل ایبار خواهد رسید. در حال حاضر ناچو و رگیلون دو مصدوم رئال در خط دفاعی هستند که اولی تا شروع سال 2019 بازنخواهد گشت و رگیلون نیز یک ماه به دور از میادین خواهد ماند.

خبر خوب برای سولاری بازگشت کارواخال، مارسلو و واران به ترکیب پس از وقفه بازی های ملی است. هر سه مصدوم بودند اما حالا مشکلی برای همراهی رئال ندارند. وایه خو نیز پس از هفته ها مصدومیت، آماده بازگشت به میادین است و سرمربی جدید رئال که در بازی های اخیر، ترکیب ناچو، رگیلون، راموس و اودریوسولا را در خط دفاعی استفاده می کرد، اکنون می تواند ترکیب اصلی خود را در دفاع به کار بگیرد؛ مارسلو، واران، راموس و کارواخال.

سولاری همچنین خاوی سانچز جوان را هم در اختیار دارد و از او در 4 بازی گذشته دقایقی استفاده کرده است. مدافعی که به خوبی هم توانست پاسخ اعتماد سولاری را بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ropm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایسکو ستاره فراموش شده رئال مادرید