تاریخ انتشار: 1397/08/26 12:36
کد خبر: 121502

چرا صحبت های محمد دادکان پخش نشد؟

بعد از پخش نشدن صحبت های اینفانتینو در برنامه 90 صحبت های محمد دادکان هم از برنامه فوتبالیسم پخش نشد. برنامه ای که امیر علی نبویان مجری آن است و از شبکه سوم پخش می شود
چرا صحبت های محمد دادکان پخش نشد؟

البته تهیه کننده برنامه فوتبالیسم برخلاف تهیه کننده برنامه 90 به محمد دادکان زنگ زد و گفت نمی توانیم صحبت های تو را پخش کنیم. محمد دادکان هم از این تماس ابراز خرسندی کرد چرا که او گفته بود به شرطی مصاحبه می کند که همه صحبت هایش پخش شود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در این باره گفت:« شرط اول من این بود که صحبت‌های من بدون هیچ سانسوری پخش شود که این اتفاق به دلیل یکسری مسائل رخ نداد. در همین رابطه تهیه کننده برنامه با ارسال یک پیامک اعلام کرد که قادر به پخش گفت‌وگوی من نیست و من هم از اینجا اعلام می‌کنم که از پخش نشدن صحبت‌هایم خوشحال هستم و گلایه‌ای ندارم چرا که شرط من سانسور نشدن گفته‌هایم بود. حرف‌های دل مردم را زدم نه علیه کشورم و نه مسائل سیاسی صحبت نکرده‌ام. حرف‌های من در مورد مشکلات واقعی ورزش کشورم بود که به دلایلی مختلف پخش نشد.»

اما برای خیلی ها جای سوال است چرا صحبت های محمد دادکان پخش نشد؟ آیا محمد دادکان در این برنامه صحبت های جنجالی مطرح کرده است؟

بیشتر صحبت های محمد دادکان در این برنامه در مورد فساد در فوتبال بوده و در بخشی از مصاحبه گفته فساد در فوتبال آنقدر زیاد شده که باید برق را خاموش کنیم. به نظر می رسد همین جمله کافی بود که شبکه سوم تصمیم به عدم پخش مصاحبه محمد دادکان بگیرد.

با توجه به تغییر و تحولاتی که در مدیریت شبکه سه صورت گرفته رویکرد جدید این شبکه عدم پخش مصاحبه های جنجالی و تنش زا است. موضوعی که حتی با عادل فردوسی پور هم در میان گذاشته است و ظاهرا قرار است برنامه های ورزشی شبکه به جای دامن زدن به حاشیه ها، حاشیه ها را نشان ندهند تا کمرنگ و کمرنگ تر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27knev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه AFC خاتمه یافت/دادکان به تهران بازگشت