تاریخ انتشار: 1397/08/26 11:29
کد خبر: 121512

کار عجیب کارلوس کی روش/مصاحبه با یک رسانه از ترینیداد!

سرمربی تیم ملی ایران پس از دیدار دوستان روز پنج‌شنبه در آزادی و در مصاحبه با یک رسانه از ترینداد درباره بازی با این تیم به صحبت پرداخت و بازی برابر ترینیداد را فرصتی برای یادگیری و پیشرفت دانست.
کار عجیب کارلوس کی روش/مصاحبه با یک رسانه از ترینیداد!

و به نقل از گاردین، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار دوستانه خود در تهران پیش از جام ملت های آسیا به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران خاتمه یافت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که همراه دستیاران و بازیکنانش صحبت با رسانه‌های ایرانی را تحریم کرده‌اند، بعد از بازی دوستانه با ترینیداد در رختکن ورزشگاه آزادی به صورت عجیب با یک رسانه از ترینیداد و توباگو به صحبت پرداخت.

او گفت: زمین بازی برای هر دو تیم شرایط خوبی نداشت چون باران زیادی در ایران باریده بود و همین کار را سخت کرد ولی فکر می‌کنم هر دو تیم در پایان از این دیدار دوستانه استفاده کردند. از سال 2014 ایران و ترینیداد با هم دیداری نداشتند. چیزهای زیادی تغییر کرده است. چند بازیکن از ترینیداد در این تیم مانده بودند و دو یا سه بازیکن هم در تیم من بودند. بازی برابر ترینیداد فرصت خوبی بود که توانستیم از آن استفاده کنیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: من از توانایی تیم ترینیداد برای جنگیدن و استفاده از ضدحملات تحت تاثیر قرار گرفتم. مطمئن هستم اگر شرایط جور دیگری بود بازی حتی بهتری هم شاهد بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: متاسفانه شرایط چمن باعث شده بود تا بازیکنان تکنیکی ایران و ترینیداد نتوانند خودشان را نشان دهند. من فکر می‌کنم شما تیم خیلی خوبی دارید که آینده خوبی دارد. بار دیگر تشکر می‌کنم که این فرصت نصیب تیم من شد تا با ترینیداد بازی کند. تیمی که از بازیکنان تکنیکی، فیزیکی و سرعتی خوبی بهره‌مند است. همیشه برای ما فرصت یادگیری و پیشرفت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8mg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آقای متمدن؛ آقای سی کیو،منتظریم عذرخواهی کنید!
انتقاد به رفتار مربی تیم ملی؛