تاریخ انتشار: 1397/08/26 10:20
کد خبر: 121521

برنامه خاص وینفرد شفر برای نجات استقلال از بحران

تیم فوتبال استقلال پس از نتایج نه چندان مطلوبی که در ۱۱ بازی گذشته‌اش گرفته، برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می‌شود.
برنامه خاص وینفرد شفر برای نجات استقلال از بحران

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری نتایج دلخواه نگرفته و پس از حذف از جام حذفی، در لیگ هم شرایط مطلوبی نداشته و در هفته دوازدهم با ۱۵ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. آبی پوشان در ۳ بازی اخیرشان در لیگ و جام حذفی پیروزی به دست نیاورده اند و دیدار حساس آنها مقابل پدیده هم لغو گردید.

سرمربی باتجربه تیم استقلال که فصل گذشته هم این تیم را از بحران نجات داد، در این فصل هم می خواهد تیمی که ساخته دست خودش است را از بحران خارج کند. شفر برای این منظور برنامه های خاص خودش را دارد.

آنهایی که تیم استقلال و اخبار آن را رصد می کنند، یک تغییر کلی را در تمرینات این تیم احساس می کنند و آن هم اضافه شدن نشاط و آیتم های مفرح به تمرینات آبی پوشان است.

شفر که به خوبی می داند باید قبل از مسائل بدنی و فنی، بازیکنانش را از فشار روحی و استرس خلاص کند، با افزودن بر آیتم های تفریحی و نشاط آور سعی در بالا بردن روحیه تیمی و کاستن از میزان استرس و فشارهای روانی دارد. اتفاقی که اگر در تیم استقلال بیفتد تغییری کلی در روند نتیجه گیری آنها ایجاد خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgyjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرار نیست در همه جلسات شفر حضور داشته باشد/ما هیچ مشکلی با شفر نداریم و به او کمک هم خواهیم کرد!

اشتباهات شفر در فصل جاری
از لجبازی تا شلختگی