تاریخ انتشار: 1397/08/24 13:02
کد خبر: 121730

دفاع پدیده در تلاش برای ثبت یک رکورد جاودانه

مدافع بومی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: معنای یار دوازدهم را امسال با حمایت هواداران حس کرده‌ایم و هم‌قسم شده‌ایم تا با استمرار پیروزی‌ها پاسخ محبت هواداران را بدهیم‌.
دفاع پدیده در تلاش برای ثبت یک رکورد جاودانه

علی نعمتی در خصوص لغو بازی پدیده و استقلال و تبعات آن برای پدیده صدرنشین اظهار کرد: ما آماده بازی با استقلال بودیم و همه بازیکنان سرحال و سرشار از انگیزه بودند اما این تصمیم اتخاذ شد و بازی با استقلال لغو شد. دلایلی که تا امروز شنیده‌ایم متنوع بوده اما به هر حال آنچه مهم بود، برگزار نشدن بازی با استقلال بود که رقم خورد. امیدوارم حداقل در اعلام زمان جدید بازی با این تیم، حقی هم برای پدیده در نظر بگیرند و با توجه به برنامه مسابقات خارج از خانه پدیده، زمان جدید را تعیین کنند.

وی افزود: خوشحالم که در سه بازی اخیر موفق شده‌ایم دروازه پدیده را بسته نگه داریم. تمامی بازیکنان در دفاع و حمله یکدل هستند و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. نظم تاکتیکی خوبی داریم و در سخت‌ترین شرایط هم سعی داریم که از فرم مطلوب مورد نظر کادرفنی خارج نشویم و به بازی احساسی روی نیاوریم. در بازی با نساجی که تحت فشار قرار گرفتیم هم به خوبی توانستیم از پس حریف سرسخت خود برآییم و با دست پر از زمین خارج شویم.

نعمتی تاکید کرد: امیدواریم کلین‌شیت‌های بعدی هم برای یوسف بهزادی و پدیده رقم بخورد. دفاع پدیده می‌خواهد یکی از بهترین آمارهای ممکنه را در لیگ هجدهم از خود برجای بگذارد.

مدافع تیم پدیده در خصوص شرایط این تیم تصریح کرد: همدلیم و با اتکا به یکدیگر یک سوم لیگ را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. نمی‌خواهیم اجازه دهیم این روند از بین برود. باید صدرنشینی پدیده استمرار داشته‌باشد. از اینکه گل‌محمدی و کادرش به من اعتماد کرده‌اند خوشحالم و امیدوارم با بازی‌های خوب، برای تیمم مثمرثمر باشم و پاسخ خوبی به این اعتماد داده‌باشم.

نعمتی با تشکر از هواداران پدیده تاکید کرد: دست همه این عزیزان را باید ببوسیم. آنها در سرما و گرما هوای تیم شهرشان را دارند و در لیگ هجدهم توانسته‌ایم طعم داشتن یار دوازدهم را بچشیم. امیدوارم در ادامه لیگ نیز هواداران حمایت خود را ادامه دهند و ما هم بتوانیم به بهترین شکل پاسخ محبت آنان را بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpope

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان برگزاری دیدار استقلال – پدیده مشخص شد