تاریخ انتشار: 1397/08/24 11:29
کد خبر: 121743

راموس:قصد ندارم تیتر یک رسانه ها را از آنِ خود کنم!

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا مدعی شد علاقه ای به دادن پاسخ به دژان لوورن ندارد.
راموس:قصد ندارم تیتر یک رسانه ها را از آنِ خود کنم!

دژان لوورن مدافع تیم ملی کرواسی مدتی قبل در مصاحبه ای مدعی شد که به اشتباهات سرخیو راموس کمتر از او پرداخته می شود زیرا تیم هایش با نتایج سنگین پیروز می شوند و حالا مدافع رئال مادرید در آستانه تقابل 2 تیم در لیگ ملت های اروپا در این رابطه صحبت کرده است.

سرخیو راموس گفت: "دلایل عنوان شدن این صحبت ها را نمی دانم اما من قصد ندارم پاسخ لوورن را داده و تیتر یک رسانه ها را از آن خود کنم بلکه فقط در زمین فوتبال به دنبال پیروزی هستم."

راموس در مورد هو شدن در برنابئو گفت: "من نگفتم سوت ها علیه من غیرمنصفانه هستند زیرا اگر حاضران در برنابئو رفتاری در قبال شما می کنند بدین معناست که معتقدند شما می توانید عملکرد بهتری داشته باشید. افسانه های بزرگی در برنابئو هو شده اند و اگر طی 14 سال یک بار این اتفاق برای من رخ داده پس حتما من عملکرد خوبی داشته ام.

بازی خیلی مهمی پیش رو داریم و با برتری مقابل کرواسی امدواریم به نیمه نهایی لیگ ملت ها برسیم. هواداران از این دیدار لذت خواهند برد و اگر بتوانیم مانند بازی رفت پیروز شویم بسیار خوشحال کننده است. از اینکه از سوی انریکه حمایت شدم بسیار خوشحالم و اینکه همه سرمربیانی که با آنها کار کرده ام از من تمجید می کنند احساس خوبی به من می دهد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgpg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش راموس به انتقاد لوفرن