تاریخ انتشار: 1397/08/24 00:20
کد خبر: 121769

امیدهای فرنگی با ٤ مدال برنز به کار خود خاتمه دادند

کار تیم کشتی فرنگی امیدهای ایران در مسابقات جهانی رومانی با ٤ مدال برنز به پایان رسید.
امیدهای فرنگی با ٤ مدال برنز به کار خود خاتمه دادند

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 داوید لوسونزی از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد نیز مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از ترکیه با نتیجه 2 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله مقابل نیکو اوجوج از رومانی با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت. ابراهیمی در این گروه مقابل گیقام تورگومیان از ارمنستان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و در دیدار رده‌بندی نیز مقابل احمد حسن احمد از مصر با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم نیز علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مجیا کاستلو از هندوراس را از پیش رو برداشت. وی در مرحله بعد و در دور یک‌چهارم نهایی مقابل یوتا نارا از ژاپن با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. حیدری در این مرحله مقابل زولت توروک از مجارستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار مقابل اورخان نوریف از آذربایجان با نتیجه 2 بر یک پیروز و صاحب مدال برنز شد.

پیش از این علی اکبر یوسفی در ١٣� کیلوگرم و مهدی محسن‌نژاد در وزن ٦� کیلوگرم، تیم کشتی فرنگی امید ایران را صاحب دو مدال برنز کرده بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgrpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کشتی قهرمانی امیدهای جهان؛ محسن نژاد به مدال برنز رسید