تاریخ انتشار: 1397/08/23 23:05
کد خبر: 121780

حریف سایپا در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

شاگردان علی دایی که در فصل گذشته موفق به دریافت جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا شدند، حریف خود در مرحله پلی آف این رقابت‌ها را شناختند.
حریف سایپا در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

علی دایی بعد از اینکه در فصل گذشته با قهرمانی در جام حذفی به همراه نفت تهران جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرد، ترجیح داد با توجه به مشکلات این تیم راهی سایپا شود و از موقعیت حضور در آسیا عبور کند. هرچند با توجه به تداوم مشکلات نفت تهران، این تیم از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.

علی دایی در سایپا نیز توانست جواز حضور غیرمستقیم به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند و به عنوان نماینده چهارم ایران باید در مرحله پلی آف به مصاف رقیب خود برود. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سایپا به عنوان نماینده ایران در مرحله پلی آف برای حضور در مرحله اصلی و گروهی باید به مصاف الریان نماینده قطر بود.

با اعلام کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه ها تا ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ زمان دارند لیست بازیکنان خود را برای حضور در رقابت ها به AFC ارسال کنند و همچنین تیم ها تنها مجاز به ثبت نام ۴ بازیکن خارجی در لیست خود هستند.

الریان قطر در فصل 2017 در گروه پرسپولیس حاضر شده بود و در روز آخر با توجه به شکست برابر الهلال عربستان از صعود به مرحله بعدی بازماند و شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پیروزی مقابل حریف اماراتی راهی مرحله بعدی شده بودند. این تیم در این فصل لیگ قطر با اختلاف 9 امتیازی از صدر جدول در رده چهارم جای گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epzda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زهیوی: خوشحالم از اینکه قرار است زیر نظر علی دایی کار کنم