تاریخ انتشار: 1397/08/22 10:32
کد خبر: 122012

خیلی دوست داشتم در تیم پرسپولیس حضور می‌داشتم!

هافبک پارس جم در خصوص نتایج این تیم و درخشش خودش صحبت کرد.
خیلی دوست داشتم در تیم پرسپولیس حضور می‌داشتم!

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار در خصوص شرایط پارس جم اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و با برد مقابل پیکان می‌خواهیم به روندی نتایج خوبی که گرفته بودیم برگردیم و در رتبه‌های بالای جدول بمانیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همین روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد گلزنی‌های‌خودش در دیدارهای اخیر هم گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و آماده‌ام و البته زحمات بازیکنان را به نتیجه رساندم و خوشحالم که توانستم برای تیم مفید باشم.

هافبک پارس جم در مورد پیروزی پرگل تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان تیم خوبی است و خیلی سخت گل می‌خورد ولی ما ۳ گل به این تیم زدیم و فرصت داشتیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. دو پنالتی که داور در این بازی برای ما گرفت درست بود و عقیده دارم در بازی‌های قبل هم تعدادی از پنالتی‌های ما سوخت. امسال از داوری خیلی ضربه خوردیم و اگر این اشتباهات نبود وضعیت ما خیلی بهتر از این بود.

نوری در مورد اینکه پارس جم چند هفته نتیجه نگرفت و عنوان می‌شد که نتایج فصل قبل جرقه بوده گفت: حرف زیاد است و شنونده باید عاقل باشد. اگر مشکلات مالی نبود و به تیم بیشتر رسیدگی می‌شد حتی می‌توانستیم نتایجی بهتر از فصل گذشته بگیریم.

وی که از بازیکنان سابق پرسپولیس محسوب می‌شود در مور دیدار این تیم در فینال آسیا گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها غیرت و جنگندگی از خودشان نشان دادند و متاسفانه شانس یارشان نبود ولی مطمئنم بازهم به فینال صعود می‌کنند. من خودم خیلی دوست داشتم در این تیم حضور می‌داشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8bbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عملا پرسپولیس شرایط بازی مقابل پیکان را ندارد!