تاریخ انتشار: 1397/08/21 10:50
کد خبر: 122155

کوواچ: از هوملس پرسیدم مطمئنی می‌توانی بازی کنی؟

روزنامه‌های آلمانی بیلد و آلگماینه زایتونگ مدعی شدند متس هوملس به اصرار خودش با وجود سرماخوردگی در مسابقه‌ی دِر کلاسیکر شرکت کرده و عملکرد ضعیف او در میدان به همین دلیل بوده است.
کوواچ: از هوملس پرسیدم مطمئنی می‌توانی بازی کنی؟

اکثر کارشناسان ورزشی آلمانی در مدتی که از دیدار حساس بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در جدال معروف به دِر کلاسیکر گذشته بر این موضوع متفق‌القول بوده‌اند که متس هوملس مدافع باسابقه‌ی بایرن مونیخ در این بازی به هیچ وجه در حد انتظاراتی که از او می‌رفته  ظاهر نشده است. هوملس تا دقیقه‌ی 65 در میدان حضور داشت و با چندین اشتباه عجیب در نهایت نیکو کوواچ را مجبور کرد او را از زمین بیرون آورده و نیکلاس سوله را جایگزینش کند. دورتموند یک دقیقه بعد از تعویض هوملس به گل تساوی رسید و چند دقیقه بعد هم پاکو آلکاسر گل پیروزی بخش زردپوشان را به ثمر رساند.

 

هوملس بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران فاش کرد که دچار سرماخوردگی بوده ولی قبل از بازی احساس می‌کرده حالش آنقدر خوب هست که بتواند بازی کند و کوواچ هم امیدوار بوده جواب مثبت او را بشنود. هوملس بعد از بازی گفت:" من امروز مریض شدم. سرماخوردگی بدی داشتم و تلاش کردن با آخرین قوا برایم خیلی سخت بود. دچار تاخیر شده بودم یعنی هر کاری می‌خواستم انجام بدهم بیشتر از حالت عادی برایم طول می‌کشید".

 

وقتی خبرنگاران از کوواچ درباره‌ی تصمیمش برای استفاده از هوملس با وجود بیماری او سوال کردند، کوواچ اعلام کرد که پزشکان بایرن به هوملس دارو داده بودند و گفته بودند او می‌تواند بازی کند. کوواچ در این باره گفت:" دکترهای باشگاه به او دارو دادند و به ما گفتند که دکترها اعلام کرده‌اند همه چیز مرتب است. من از هوملس پرسیدم مطمئنی می‌توانی بازی کنی؟ او هم جواب مثبت داد. در غیر اینصورت امکان نداشت او را به زمین بفرستیم".

 

اما اولیور کان و لوتار ماتیوس اسطوره‌های باشگاه بایرن هر دو از تصمیم کوواچ برای به میدان فرستادن هوملس در حالیکه او بیمار بوده انتقاد کردند. کان ضمن بی‌مورد دانستن بهانه‌ی هوملس بعد از بازی گفت:" من نمی‌دانم در ذهن او چه می‌گذرد. تو که مجبور نیستی بعد از بازی برای تبرئه‌ی خودت بگویی مریض بودی. هیچکس نمی‌خواهد این بهانه‌ها را بشنود. چه بازیکن و چه مربی، با این تصمیمی که گرفتند اشتباه کردند و تصمیم‌شان اصلاً عاقلانه نبوده".

 

لوتار ماتئوس هم ضمن اعلام اینکه کوواچ به هیچ وجه نباید به هوملس بازی می‌داده گفت:" مربی در میدان به یازده بازیکن جنگاور احتیاج دارد که از نظر بدنی در اوج آمادگی باشند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dz5xq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بایرن تنها روی کاغذ از بحران رهایی یافته است!