تاریخ انتشار: 1397/08/21 00:32
درخشان:پرسپولیس باید این بازی را فراموش کند
کد خبر: 122176

اختصاصی/ قهرمانی حق کاشیما بود/ژاپنی ها هیچ وقت کثیف بازی نمی کنند

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس: قهرمانی حق کاشیما بود. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم
اختصاصی/ قهرمانی حق کاشیما بود/ژاپنی ها هیچ وقت کثیف بازی نمی کنند

حمید درخشان در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درخصوص ناکامی پرسپولیس در کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعیت را باید بپذیریم. تیم کاشیما از نظر استانداردهای حرفه ای، امکانات و تجربه بازیکن، تیم برتری بود. همه تیم ها که نمی توانند جلوی پرسپولیس دست و پا بسته بازی کنند! کاشیما جلوی ۳۰،۴۰ هزار هوادار خودی همیشه بازی کرده و تیم کوچکی نبود!

وی افزود: کاشیما تیمی بود که هر موقع اراده می کرد به بازی‌ سرعت می داد و کنترل می کرد. با وجود آنکه ما مقابل ۱۰۰ هزار هوادار، به این تیم فشار آوردیم اما موقعیت آن چنانی هم تیم کاشیما به ما نداد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با تاکتیک برانکو در این بازی گفت: تاکتیک برانکو با توجه به نفراتی که در اختیار داشت همین بود که دیدیم. البته او از جوان ها کمتر بازی گرفت که به نظر من آن ها می توانستند به تیم کمک کنند. به هرحال نگاه یک مربی به این است که تیمش برنده بازی شود. حالا نگاه برانکو به این بود که از این بازی تساوی بگیرد. به نظر من پرسپولیس تا همین جا هم کار شایسته ای انجام داده است.

وی ادامه داد: از تماشاگران پرسپولیس باید تشکر کرد. این مدت خیلی زحمت کشیدند. کار قشنگی که هواداران در پایان بازی کردند و به تشویق تیم پرداختند به نظر من از قهرمانی هم بالاتر بود.

درخشان در پاسخ به این سؤال که «قهرمانی حق کاشیما بود؟» گفت: بله کاشیما خیلی خوب بازی کرد. تمام زور ما همین بود و بچه ها خیلی تلاش کردند که تیم را به قهرمانی برسانند اما تیم حریف حرفه ای تر بازی کرد و با بازیکنان با کیفیت خود در نهایت قهرمان شد.

بازیکن سابق پرسپولیس با رد صحبت های جلال حسینی که گفته بود تیم کاشیما کثیف بازی کرد، تصریح کرد: هیچ وقت در فوتبال ژاپن این اتفاق نمی افتد که بازیکنان‌شان وقت کشی کنند و کثیف بازی کنند. این خیلی مهم است که ما نگاه‌‌مان را حرفه ای تر کنیم که چرا تیم حریف نسبت به ما برتری داشته و ما نتوانستیم موفق شویم! به جای اینکه بخواهیم بعد باخت، تیم حریف را با این صحبت ها تضعیف کنیم، به فکر قوی تر کردن تیم خود باشیم. ما باید اشکالات تیم خودمان را رفع کنیم تا اینکه بگوییم تیم روبرو فوتبال کثیفی ارائه داد.

وی در ادامه گفت: چرا تیم های ما در رده‌های پایه ضعیف کار می کنند که در این روزها دست به عصا باشیم؟ تیم کاشیما از بازیکن ۱۹ ساله ای در ترکیبش استفاده کرد که خیلی هم عالی بازی کرد. این تیم ها روی رده های پایه خود کار می کنند، ما هم باید این رویه را پیش بگیریم.

درخشان در پایان گفت: پرسپولیس باید این بازی را فراموش کند. این تیم که نباید در گذشته زندگی کند. باید به آینده و کسب قهرمانی در لیگ و جام حذفی فکر کند.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oqke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشان: پرسپولیس با دست‌های بسته کار بزرگی کرد