تاریخ انتشار: 1397/08/20 12:17
کد خبر: 122280

پرسپولیس دچار افت می شود/شک نکنید!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است که بعد از این بازی با توجه به کاهش انگیزه بازیکنان و خستگی، تیم دچار افت شود.
پرسپولیس دچار افت می شود/شک نکنید!

حسین کاشی‌نژاد درمورد نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس در این بازی با مشکل روبرو شد و تیم دیگر هیچ چیزی در بر نداشت. حتی یک بازیکن جایگزین هم وجود نداشت و محمد انصاری هم دچار مصدومیت شد. پرسپولیس در نیمه اول یک مقدار محتاط بود. مدافعان کناری اجازه نفوذ نداشتند. فاصله بین خطوط تیم هم زیاد بود و فقط در 10 دقیقه پایانی که همه چیز از دست رفته بود تیم شمایل هجومی پیدا کرد. فاصله زیاد بین خط دفاع و خط حمله باعث شد حمایت خوبی از هافبک‌ها و مهاجمان انجام نگیرد. به نظر من پرسپولیس در بازی رفت مخصوصا نیمه اول عملکرد بهتری داشت.

وی در مورد اینکه دلیل این اتفاق چه بود، تصریح کرد: پرسپولیس یار نداشت و با همین داشته‌ها باید در فینال بازی می‌کرد. در نیمه اول بازی تیم بسیار محتاط بود چرا که در صورت دریافت یک گل همه چیز از بین می‌رفت در همین نداری سیامک نعمتی و امید عالیشاه هم بازی را از دست دادند. درست است که این بازیکنان جوان انگیزه دارند ولی تجربه کافی برای این میدان‌ها را نداشتند. در کل پرسپولیس باز هم با رعایت فاصله سه خطوط می‌توانست شرایط بهتری داشته باشد. با توجه به بازی محتاط پرسپولیس در نیمه اول حریف خیالش راحت شد و در نیمه دوم با ریسک بیشتری بازی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد اینکه چرا تیم در نیمه اول استرس داشت‌، خاطرنشان کرد: به هر حال پرسپولیس در بازی رفت بازنده شده بود. شما نگاه کنید سیدجلال در این بازی یک بار از نیمه زمین جلو نیامد. او در مسابقات قبلی پاس اول را که می‌داد جلوتر پاس دوم را می‌گرفت ولی امروز نفوذ نمی‌کرد و پرسپولیس عقب زمین کار را ادامه می‌داد.

کاشی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس بعد از این نایب قهرمانی دچار افت خواهد شد، گفت: شک نکنید این اتفاق می‌افتد. من احساس می‌کنم محمد انصاری هم دچار مصدومیت شدیدی شد. آنطور که در تصاویر تلویزیونی دیدیم او به دکتر تیم می‌گفت یک عضله از پایش پاره شده و امیدوارم رباط صلیبی او نباشد. در کل بعد از اتمام این تورنمنت انگیزه تیم یک مقداری کاهش پیدا می‌کند و این مساله طبیعی است. امیدوارم در 3-2بازی پیش رو تیم کار را با صلابت به پایان برساند و بعد از آن باید منتظر نیم فصل باشیم و با حضور بازیکنان جدید مشکلات روحی- روانی هم کمتر شود. پرسپولیس گوهری دارد که به نظر من نقش او خیلی کمرنگ احساس می‌شود این گوهر کریم باقری است که می‌تواند در جمع کردن تیم خیلی کمک‌حال باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ep6wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو امشب تهران را ترک می کند