تاریخ انتشار: 1397/08/20 10:32
کد خبر: 122294

پیش بازی مس کرمان - سرخپوشان پاکدشت؛ جدال ۶ امتیازی مدعیان در دیار کریمان

مس کرمان با هدایت نادر دست نشان توانسته تا اینجای کار خوب ظاهر شود و در جمع مدعیان لیگ یک حضور پیدا کند.
پیش بازی مس کرمان - سرخپوشان پاکدشت؛ جدال ۶ امتیازی مدعیان در دیار کریمان

مس کرمان نه تنها در لیگ یک موفق بود بلکه در مسابقات جام حذفی نیز خیلی سرسخت ظاهر شد. مس کرمان خود را به مرحله یک چهارم جام حذفی رساند و در این مرحله به مصاف سپاهانی رفت که این روزها با کیروش استنلی پوز می دهد.

مس کرمان برابر سپاهان یک حریفی بود که تسلیم شدن برایش معنا نداشت. مس با سپاهان به تساوی بدون گل رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این دیدار باشد. مس فوق العاده ظاهر شد ولی مهدی اسلامی گلر این تیم ضربه پناتی مس را هدر داد تا مس از رقابت های جام حذفی کنار رود.

مسی های کرمان در این هفته باید یک دیدار حساس را با سرخپوشان پاکدشت برگزار کند.

هفته گذشته سرخپوشان پاکدشت به مصاف گل گهر سیرجان رفت‌.

سرخپوشان در نیمه اول گل دریافت کرد ولی در نیمه دوم شاگردان فرهاد کاظمی که نمی خواستند در خانه مغلوب شوند، روی دروازه تیم میهمان فشار آوردند و خیلی زود در دقیقه 53 بازی با گل محمد اوسانی به تساوی کشیده شد. ادامه دقایق بازی هم با بازی پربرخورد دو تیم پیگیری شد تا در نهایت همان نتیجه یک بر یک به عنوان ماحصل تلاش دو تیم ثبت شود.

با توجه به اولین سال حضور پرسپولیس پاکدشت در لیگ یک، این دو تیم تاکنون به مصاف یکدیگر نرفته اند و بازی هفته آتی اولین دیداری خواهد بود که با یکدیگر صورت می دهند.

سرخپوشان پاکدشت در جمع مدعیان و صدر ۱۶ امتیازی ها قرار دارد. شاگردان فرهاد کاظمی در رده چهارم قرار دارند. مس کرمان ۲۲ امتیازی است و در صدر جدول جا خوش کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv6gb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته اول لیگ یک (پوستر)
اختصاصی فرتاک ورزشی|