تاریخ انتشار: 1397/08/17 13:38
کد خبر: 122700

واکنش رونالدو به باخت دیشب یوونتوس مقابل منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو معقتد است تیم پیشینش شایسته پیروزی در بازی شب گذشته دو تیم یوونتوس و منچستریونایتد نبوده است.
واکنش رونالدو به باخت دیشب یوونتوس مقابل منچستریونایتد

 کریستیانو رونالدو که گلزنی‌اش در بازی خانگی شب گذشته (چهارشنبه) یوونتوس مقابل منچستریونایتد در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بی‌ثمر ماند و در نهایت بانوی پیر مقابل شیاطین سرخ تن به شکست 2 بر یک داد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: لیگ قهرمانان، رقابت خاصی است، جایی که شما می‌توانید به پیروزی برسید اما نمی‌توانید آسوده خیال باشید چون هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

وی افزود: ما 90 دقیقه بازی را تحت کنترل خود داشتیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه منچستریونایتد خلق کردیم. می‌توانستیم با به ثمر رساندن سه یا چهار گل کار را تمام کنیم، اما آسوده خاطر بودیم و در نهایت هم تاوانش را پس دادیم. منچستریونایتد کاری نکرد که به پیروزی برسد! شما حتی نمی‌توانید از شانس صحبت کنید چون هر کسی باید به دنبال شانس خود باشد و ما در این مورد شانس را به منچستریونایتد هدیه دادیم. اکنون باید سرمان را بالا بگیریم، ما واقعاً عالی بازی کردیم و همچنان صدرنشین گروه H هستیم.

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس همچنین درخصوص گلی که به ثمر رساند،اظهار داشت: صحنه گلم را در رختکن دیدم. فکر نمی‌کنم گل فوق‌العاده‌ای بود، اما حرکت خوبی کردم و توپ را با قدرت زدم. بابت گلزنی خوشحال هستم اما بابت شکست تیم هم ناراحتم چون باید بازی را با سه یا چهار گل می‌بردیم. منچستریونایتد کار خاصی نکرد و تنها دو موقعیت روی دو ضربه شروع مجدد داشت. تیم‌های انگلیسی هم همیشه به دنبال ضربات شروع مجدد هستند. به هر حال باید از این شکست درس بگیریم.  

رونالدو در پایان در پاسخ به این پرسش که «یوونتوس تا چه مرحله‌ای از لیگ قهرمانان می‌تواند پیشروی کند؟»، خاطرنشان کرد: خیلی زود است که بخواهیم در این خصوص صحبت کنیم و باید گام به گام پیش برویم. ما در صدر جدول گروه‌مان هستیم، تیم خوبی داریم، اما راه طولانی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در پیش داریم. این هواداران، این باشگاه رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند، اما ما باید بازی به بازی پیش برویم. ما تیمی خوب، مربی‌ای خوب، هوادارانی خوب داریم و باید گام به گام پیش برویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oyqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعجب پوگبا از رفتار هواداران یوونتوس