تاریخ انتشار: 1397/08/17 12:52
کد خبر: 122710

پخش زنده فوتبال بانوان ایران و لبنان

مسابقه تیم هاى ملى فوتبال بانوان ایران و لبنان از طریق اینترنت به شکل مستقیم پخش مى شود. این بازی از مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو برگزار می شود.
پخش زنده فوتبال بانوان ایران و لبنان

و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مسابقه فوتبال مقدماتی المپیک آسیایی بانوان تیم ملی ایران و لبنان پنج شنبه 1397/08/17 و ساعت 11:30 از طریق مایکوجو به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقمندان مى توانند از طریق لینک هاى زیر به صورت آنلاین تماشاگر این بازى باشند. ‌https://mycujoo.tv/video/fa-

لبنان تیمی که با ۹۴۹ امتیاز در ۲۰ تیم آخر رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال قرار دارد؛ تیمی که با قدمتی بیشتر از سوریه و فلسطین قدیمی ترین تیم فوتبال زنان در غرب آسیا است.بازی های آسیایی ۲۰۱۴ تنها تورنمتی بود که لبنان در آن حاضر و در همان مرحله مقدماتی حذف شدند.البته ایران هم در این تورنمت در مرحله مقدماتی حذف شد.

و اما تیم ملی زنان کشورمان در رتبه ۵۸ رده بندی فیفا قرار دارد.این تیم برای اولین بار سال ۲۰۰۵ میلادی تشکیل شد و در همان سال نایب قهرمان بازی های غرب آسیا شد. سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا لبنان انصراف داد و حاضر به شرکت نشد اما تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز و قبول شکست از ویتنام نتوانست از گروه خود صعود کند.بعد از این بازی ها دو دیدار دوستانه با سوئد و اوکراین انجام دادیم.در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ که با لائوس و چین تایپه هم گروه بودیم نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم.

 

اما در این بازی زهرا خواجوی در درون دروازه قرار می گیرد وفاطمه امینه، فاطمه سهرابی، الهام فرهمند، زهرا سربالی، افسانه چترنور، زهرا قنبری، سارا قمی، سمانه چهکندی، سارا زهرابی نیا و هاجر دباغی سایر نفرات تیم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6qyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاروان کاشیما آنتلرز راهی ایران شد