تاریخ انتشار: 1397/08/16 15:25
کد خبر: 122828

توضیحات فرخی درخصوص برگزاری جلسه انضباطی شهرام محمودی و سعید معروف

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: در هفته آینده، جلسه برای بررسی مصاحبه اخیر شهرام محمودی تشکیل می‌شود تا حکم نهایی در این باره صادر شود.
توضیحات فرخی درخصوص برگزاری جلسه انضباطی شهرام محمودی و سعید معروف

علی فرخی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی که پیش از این احمد ضیایی از تشکیلش برای برخورد انضباطی با سعید معروف خبر داده بود، اظهار کرد: فعلا برای تشکیل جلسه نسبت به بررسی اتفاقات رخ داده بین سعید معروف و رئیس فدراسیون والیبال صحبتی با ما نشده است و زمان دقیق آن مشخص نیست اما احتمال زیاد دوشنبه هفته آینده درکنار بررسی موارد دیگر انضباطی درباره صحبت‌های اخیر کاپیتان تیم ملی نیز بحث خواهیم کرد. مطمئنا اگر هم برخورد انضباطی در نظر داشته باشیم آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. البته باید بگویم که او در حال حاضر در لیگ برتر ایران شاغل نیست.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در باره موارد انضباطی که قرار است در جلسه هفته آینده بررسی شود، گفت: به احتمال زیاد در هفته آینده، جلسه برای بررسی مصاحبه اخیر شهرام محمودی بازیکن تیم خاتم اردکان تشکیل می‌شود تا حکم نهایی در این باره صادر شود. 

فرخی در پایان درباره زمان تشکیل جلسات کمیته انضباطی گفت: ما هر هفته دوشنبه‌ها جلساتی داریم اما اگر لازم باشد تعداد این جلسات بیشتر هم می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oznq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی نکردن سیدجلال حسینی به 4 دلیل