تاریخ انتشار: 1397/08/14 10:42
کد خبر: 123169

دو تیم ترکیه ای نقره داغ می شوند

وبسایت sporx ترکیه با انتشار گزارشی اختصاصی مدعی شد با بررسی‌های خود درباره‌ی گزارشهای ارسال شده به فدراسیون فوتبال درباره‌ی درگیری‌های دربی بزرگ استانبول با نکات عجیب و جالبی روبرو شده است.
دو تیم ترکیه ای نقره داغ می شوند

بر اساس گزارشهای ارسال شده از طرف مسئولین مسابقه به فدراسیون فوتبال، برای بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم که در نتیجه‌ی درگیری‌ها کارت قرمز دریافت کرده‌اند، از عاملین اصلی به تنش کشیده شدن اوضاع بوده‌اند و در زمین برای درگیر شدن به دنبال بازیکنان حریف دویده‌اند از کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال ترکیه درخواست مجازات‌های انضباطی شده است که دست‌کم می‌تواند محرومیت 1 تا 3 جلسه‌ای آنها را به دنبال داشته باشد.

به گزارش sporx تیم داوری و ناظرین رسمی بازی در گزارشی که برای کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند با توجه به اینکه درگیری‌ها بعد از پایان مسابقه بر خلاف روحیه‌ی ورزشکاری و جوانمردی بوده و اعضای دو تیم که در این درگیری‌ها شرکت کرده‌اند قوانین و مقررات فدراسیون را زیر پا گذاشته‌اند، علیه آنها اعلام جرم کرده و خواستار محکومیت‌شان توسط کمیته‌ی انضباطی شده‌اند.

این در حالی است که بنا به اعلام sporx در قوانین و مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ترکیه بندهایی وجود دارد که بر اساس آنها در صورتی که بعد از مسابقات فوتبال درگیری در میدان اتفاق بیفتد، اگر ارگان قضایی- انضباطی فدراسیون از آنها تعبیر حمله از قصد را داشته باشد، بازیکنانی که با این اتهام روبرو باشند ممکن است با محرومیت‌هایی از 5 تا 10 بازی روبرو شوند. به همین دلیل است که هر دو باشگاه فنرباغچه و گالاتاسارای با نگرانی تحولات را دنبال کرده و چشم به فدراسیون فوتبال دوخته‌اند.

بنا به گزارش sporx یکی از منابع نزدیک به این رسانه اعلام کرده که بازیکنانی که در این درگیری‌ها از سوی داور مسابقه فیرات آیدینوس کارت قرمز دریافت کرده‌اند، یعنی روبرتو سولدادو، جیلسون و بادو اندیایه از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه از 5 تا 10 بازی محروم خواهند شد هر چند این خبر هنوز از طرف هیچ ارگان رسمی‌ای تایید نشده است. اما sporx می‌گوید در صورتیکه کمیته‌ی  انضباطی تشخیص دهد که رفتار این بازیکنان در نتیجه‌ی تحریک رقیب صورت گرفته ممکن است تخفیف کوچکی در مجازات آنها اعمال شود. جیلسون در جریان درگیری‌ها به صورت بلهندا سیلی زده، سولدادو گلوی بلهندا را گرفته و سعی در خفه کردن او داشته و اندیایه با ضربه‌ی سر به صورت جیلسون ضربه زده است.

اما از سوی دیگر حسن شاش، کمک‌مربی گالاتاسارای که در این درگیری‌ها وارد زمین شده و به سمت اسکرتل بازیکن فنرباغچه حمله‌ور شده به گزارش sporx به احتمال زیاد با 10 جلسه ممنوعیت از همراهی تیمش روبرو خواهد شد. چرا که در گزارشهای رسمی ارسال شده به فدراسیون به حرکات حسن شاش اشاره شده و برای او مجازات درخواست شده است. بنا بر این گزارش درصورتیکه صحبت‌های بعد از بازی فاتح تریم، سرمربی گالاتاسارای هم از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان توهین تلقی شود او هم ممکن است با محرومیت از حضور در چند بازی تیمش مواجه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgz5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد رسمی فنرباغچه به دست مهاجم پرسپولیسی رسید