تاریخ انتشار: 1397/08/07 23:13
کد خبر: 124078

میبد میزبان مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور شد

تیم صنایع میبد برای اولین بار در مسابقات فوتسال کشور در لیگ دسته دوم که از روز جمعه یازدهم آبان ماه در این شهر برگزار می شود ، شرکت می کند.
میبد میزبان مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور شد

صنایع میبد به عنوان تنها نماینده فوتسال استان یزد در لیگ دسته 2 قهرمانی باشگاه های کشور از شهریور ماه امسال تمرین خود را با حرکات تکنیکی، تاکتیکی و بازی دسته جمعی با 15 بازیکن زیر نظر «رضا عقابی» سرمربی و کادر فنی تیم برای آمادگی حضور در بازی های فصل جدید لیگ آغاز کرده است.

فرماندار میبد در نشستی که روز دوشنبه برای هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور به میزبانی این شهر در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تلاشهای انجام شده برای قرار گرفتن تیم فوتسال میبد در لیگ دسته دوم کشور ، اظهار داشت: این یک اتفاق خوبی است و نیاز به همکاری و همراهی دارد تا این تیم بتواند به لیگ دسته اول راه یابد.

همچنین عرفان کریم بیگی مدیرعامل باشگاه ورزشی صنایع میبد گفت : تیم میبد در گروه پنجم با تیم آراد فاخر شیراز، شهید رضایی فیروزآباد ، مارن کهگیلویه ، فولاد سیرجان ایرانیان و فولاد زرند ایرانیان به رقابت خواهد پرداخت.

وی افزود: مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کند و در مرحله بعد بازی ها به صورت مجتمع در یکی از شهرها برگزار می شود و در مجموع چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور صعود می کند.

25 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ کشور و 75 تیم در لیگ های استان یزد حضور دارند.

مرکز شهرستان 100 هزارنفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bplqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوران هفته چهارم لیگ دسته دوم مشخص شدند