تاریخ انتشار: 1397/08/03 20:38
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 124717

یکه تازی پدیده در صدر؛ زرد های زاگرس این بار هم مشهدی‌ها را نا امید نکردند

پدیده مشهد با نتیجه یک بر صفر توانست در مسجدسلیمان نفت این شهر را شکست دهد و صدر نشین باقی بماند.
یکه تازی پدیده در صدر؛ زرد های زاگرس این بار هم مشهدی‌ها را نا امید نکردند

 پدیده مشهد با هدایت یحیی گل‌محمدی توانسته همانند اسم خود یک پدیده در لیگ برتر باشد. آن ها برای تثبیت صدر نشینی به این برد خارج از خانه نیاز داشتند و نفت مسجد سلیمان نیز امید داشت تا با برتری در این دیدار اولین برد این فصل خود را کسب کند‌.

دیدار این دو تیم در نیمه اول سرد و کسل کننده بود و نتوانستند با موقعیت خطرناکی دروازه یکدیگر را تهدید کنند. اما در نیمه دوم شاهد بازی متفاوت تری از پدیده بودیم‌. مشهدی ها موفق شدند موقعیت زیادی ایجاد کنند. همچنین توسط مرادمند به گل رسیدند که این گل توسط داور مردود اعلام شد. اما این پایان کار نبود مشهدی ها فشار را بیش‌تر کردند تا اینکه در دقیقه ۸۱ توسط امین قاسمی‌نژاد به گل اول رسیدند.

نفت مسجد سلیمان با این باخت همچنان برابر پدیده ناکام ماند و تمام دیدارهایش را در خانه برابر پدیده شکست خورده است. همچنین نفت مسجد سلیمان در کسب برد در رقابت های این فصل طلسم شده باقی ماند.

پدیده با این برد ۲۳ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و همچنین نفتی‌ها با این باخت چهار امتیازی ماندند تا در قعر جدول دست و پا بزنند.

بعد از این پیروزی و علی رغم صدرنشینی پدیده در لیگ برتر، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیسی این تیم از سمت خود استعفا داد تا پایان خوش او در صدر جدول لیگ برتر فرا برسد و باید دید و به انتظار نشست که آیا با این استعفاء موافقت می شود یا این شگردی بوده است که بتواند توجه مسئولین را برای جذب کمک جلب نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qp6bn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجدسلیمان- پدیده/ سهراب کشی در خانه؟!