تاریخ انتشار: 1397/08/03 09:05
کد خبر: 124831

توخل زنگ خطر را برای تیمش به صدا در آورد

بعد از تساوی خانگی برابر ناپولی سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن زنگ خطر را برای تیمش به صدا در آورد.
توخل زنگ خطر را برای تیمش به صدا در آورد

و به نقل از اکیپ، در یکی از حساس ترین بازی‌های  دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو  تیم ناپولی و پاری سن ژرمن مدعی به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن برگزار شد با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این دیدار ناپولی دو بار توسط اینسینیه و مرتنس پیش افتاد اما شاگردان توخل هر دو بار توسط بازیکن ناپولی به اشتباه و دی ماریا جبران کردند تا این دیدار بزرگ برنده نداشته باشد.

در این گروه لیورپول با شش امتیاز صدرنشین است. ناپولی با پنج و پاری سن ژرمن هم با چهار در رده های دوم و سوم جای دارند. توخل با وجود این که تیمش یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است اما زنگ خطر را به صدا درآورد.

او گفت: به این گروه احترام زیادی می‌گذارم و به خوبی می دانستم که کار سختی برای صعود دارم. ما شانس اصلی صعود نیستیم و با این تساوی شاید صعود هم نکنیم. صعود نکردن ما شگفتی بزرگ نخواهد بود. این یک واقعیت است اما بسیاری آن را انکار می کنند.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد: 15 دقیقه نخست را خوب آغاز کردیم اما بعد از آن ناپولی بهتر بازی کرد. کاوانی و کیلیان ام‌باپه در همان ابتدا دو فرصت داشتند که از آن استفاده نکردند. نمی دانم چرا به یکباره همه چیز تغییر کرد و نظم تیمی ما به هم ریخت. ناپولی تیم بسیار خوبی نشان داد. بازیکنان این تیم مدت‌ها است که کنار هم بازی می‌کنند  و از نظم بالایی برخوردار هستند.

توخل در پایان به گل تساوی تیمش در این دیدار اشاره کرد و گفت‌: در نیمه دوم سبک بازی تیم را تغییر دادیم و با سه مدافع بازی کردیم. شرایط بسیار بهتر شد. بازی‌های بزرگ نیاز به تمرکز بالا دارد. باید در چنین دیدارهای از نظر تاکتیکی بدون مشکل ظاهر شد. متاسفانه اشتباهاتی داشتیم و همین باعث شد تا امتیاز از دست دهیم. ما شایسته زدن گل دوم بودیم اما ناپولی بر خلاف جریان بازی بازهم دروازه ما را باز کرد تا شرایط بسیار سخت شود. خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رسانیم. امیدوارم که بتوانیم در خانه ناپولی به پیروزی برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvenw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکنان PSG می توانندهر سال برنده توپ طلا شوند