تاریخ انتشار: 1397/08/02 16:58
کد خبر: 124914

تاثیرگذاری زوج خط حمله ذوب آهن بر روی بازی استقلال

روز جمعه وینفرد شفر و امیر قلعه‌نویی در بازی بزرگ هفته دهم لیگ برتر دل به مهاجمانی برای گلزنی می‌بندند که تا چند ماه قبل به عنوان زوج خط حمله ذوب‌آهن نمایش تأثیرگذاری در رقابت‌های باشگاهی فصل گذشته داشتند.
تاثیرگذاری زوج خط حمله ذوب آهن بر روی بازی استقلال

مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی فصل قبل به عنوان زوج خط حمله ذوب‌آهن از جمله بازیکنانی بودند که عملکردشان همه نگاه‌ها را به فولادشهر معطوف کرده بود. این زوج زیر نظر امیر قلعه‌نویی با درخشش خود زمینه نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ برتر و صعود به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کرد تا در تابستان سرنوشت متفاوتی برای آن‌ها رقم بخورد. کی‌روش استنلی به عنوان یکی از خرید‌های جدید قلعه‌نویی راهی سپاهان شد و مرتضی تبریزی هم با قراردادی سنگین و رکوردشکن از نصف جهان به سمت تهران کوچ کرد تا به عنوان یکی از جانشین‌های مامه تیام در استقلال پیراهن تیم پرطرفدار پایتخت را بر تن کند تا با این سرنوشت روز جمعه این زوج برای اولین بار مقابل هم قرار بگیرند. 
مرتضی تبریزی زیر نظر شفر روز‌های پرفراز و نشیبی را در استقلال تجربه کرد گرچه در بازی هفته گذشته برابر سایپا دوباره به عنوان مهاجم اول آبی‌ها به میدان رفت و در کنار صیادمنش و قائدی مثلثی تأثیرگذار در ساختار تهاجمی تشکیل داد. با توجه به ابراز رضایت مربی آلمانی از عملکرد مهاجمانش در جدال با سایپا این‌گونه برداشت می‌شود که روز جمعه این مثلث و در رأس آن‌ها تبریزی انتخاب‌های نخست وینفرد شفر باشند درست مثل کی‌روش استنلی که امیر قلعه‌نویی اعتقاد خاصی به عملکردش دارد و با گلزنی‌های متوالی خود هم دومین گلزن برتر فصل لقب گرفته هم بهترین گلزن فصل سپاهان شده است. کی‌روش با حمایت بازیکنانی همچون سجاد شهباززاده و ساسان انصاری موفق شده بهترین خط حمله لیگ را برای سپاهانی‌ها سند بزند تا در بازی روز جمعه طرفداران اصفهانی دلخوش به این مثلث گام به آزادی بگذارند بلکه روند ناکامی‌های خود مقابل استقلال را پاره کنند. 
با این تفاسیر می‌توان از تبریزی- کی‌روش استنلی به عنوان مردان تعیین‌کننده بازی بزرگ روز جمعه در آزادی نام برد، زوجی که فصل قبل آمار‌های قابل توجهی در ذوب‌آهن امیر قلعه‌نویی به ثبت رساندند و جمعه امید‌های اصلی طرفداران استقلال و سپاهان در راه گلزنی خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw7jo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه سه ساله قلعه نویی در سپاهان