تاریخ انتشار: 1397/08/01 18:22
کد خبر: 125086

سرنوشت برنامه نود و عادل فردوسی پور چه می شود؟

علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه و یکی از تاثیرگذار ترین چهره های صداوسیما در دهه های گذشته بوده که بسیاری رشد نود را به حمایت های او نسبت می دهند.
سرنوشت برنامه نود و عادل فردوسی پور چه می شود؟

او که  در سمت شورای هماهنگی و سیاستگذاری ورزش سازمان صداوسیما، با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران جوان صحبت کرده ، آرام شدن فضا را  راه حل اتمام مشکلات و حاشیه های پرسروصدای نود می داند.

پورمحمدی در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون پخش نشدن برنامه نود اظهار کرد: مدیران، تصمیم سازان و برنامه سازان رسانه همواره به دنبال جذب حداکثری مخاطبان و بالا بردن میزان رضایت آن‌ها هستند. برنامه های متعددی از شبکه های مختلف سیما در حال تولید و پخش هستند که با پایبندی به تصمیمات گروهی در چارچوب سیاست ها و قواعد رسمی رسانه هم محبوبیت خود را در افکار جمعی به دست آورده و هم مقبولیت کسب کرده و همواره مصالح کشور و رسانه ملی را بر همه امور ترجیح داده اند.نگاه رسانه ملی به هیچ برنامه ای مطلق نیست و بسیاری از تصمیمات با حفظ انصاف تابع شرایط و ملاحظات جدید هستند. انتظار رسانه از تهیه کننده و مجری هر برنامه ای برای صیانت حفظ و نگهداری برنامه اش بیشتر از دیگران است.

پورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه نود در آینده پخش خواهد شد یا خیر، گفت:  برنامه نود و عادل فردوسی پور هر دو متعلق به رسانه ملی هستند و برای پیشرفت بیشتر و آسیب کمتر وظیفه دارند، به عنوان سرمایه های اجتماعی با رسانه و سیاست‌هایش در تعامل بیشتر باشند. البته هر برنامه ای برای پویایی و رشد نیازمند آسیب شناسی و بازنگری دوره ای است. برنامه نود هم از این قاعده مستثنی نیست. این را هم می دانیم که تعامل با چهره ها و ستاره ها در هر رسانه ای کاری بس دشوار، طاقت فرسا و پیچیده است و فرآیند اعمال سیاستگذاری و نظم بخشی در رسانه و هر سازمان و محیطی هزینه هایی دارد؛ تا جایی که ممکن است منجر به از دست دادن چهره های محبوب نیز بشود.

پورمحمدی در پاسخ به این سوال که «پیشنهاد شما برای برون رفت از این فضا چیست» اظهار کرد: در این روز‌ها برای پیشرفت رسانه ملی، انتظار از رسانه ها و مخاطبان علاقه مند و پیگیر به این برنامه خاص (نود)، عدم حاشیه سازی و ایجاد فضای آرامش و امیدواری در جامعه است. تا هم افزایی شکل گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw9pv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوب ، بد، زشت، خاکستری/عادل نه سیاه و نه سفید!