تاریخ انتشار: 1397/08/01 16:46
کد خبر: 125103

آرزوی موفقیت یک استقلالی برای پرسپولیسی ها

سرمربی اسبق استقلال می گوید شکست دادن سپاهان با قلعه‌نویی سخت‌تر است.
آرزوی موفقیت یک استقلالی برای پرسپولیسی ها

پرویز مظلومی که سابقه ۴ برد پیاپی مقابل پرسپولیس را در کارنامه مربیگری اش در استقلال جاودانه کرده و همه او را با عنوان آقای «سوبله - چوبله» می‌شناسند در آستانه دیدار تیم پرسپولیس برابر السد قطر برای تیم رقیب آرزوی موفقیت کرد! او که روز گذشته برای بازدید از تمرین استقلال به نمایندگی از کمیته فنی به زمین صنایع دفاع رفته بود در ارتباط با اوضاع و احوال این روز‌های استقلال هم با خبرورزشی حرف زد و اشاره‌ای به تیم امیر قلعه‌نویی (سپاهان) داشت. پرسش و پاسخ ما با سرمربی اسبق استقلال را می‌خوانید.
* حضور در تمرین استقلال برایتان چه حسی داشت؟
خب خاطرات شیرین کنار استقلال بودن برایم تداعی شد و بازیکنانی که شاگرد خودم بودند را دیدم. قطعاً بودن پیشکسوتان در تمرین باعث می‌شود جوانان جایگاه آینده‌شان در این تیم را به چشم ببینند. 
* اوضاع تیم را چطور ارزیابی کردید؟
تمرین باانگیزه‌ای را دیدم و ما را به آینده امیدوار کردند. چشمی و اسماعیلی هم به تمرین برگشته و مصدومیت‌شان را پشت سر گذاشته بودند که در آستانه بازی با سپاهان این خبر خوبی برای تیم بود. 
* سه برد متوالی تأثیری روی تیم داشته است؟
قطعاً داشته است. هواداران استقلال از این تیم چیزی جز برد نمی‌خواهند. در اوایل لیگ تیم کامل نبود و هنوز به این هماهنگی نرسیده بود ولی الان تیم بهتر کار می‌کند و کم‌کم کامل‌تر هم می‌شود. 
* منظورتان اضافه شدن مصدومان است؟
بله، داریوش شجاعیان را دیدم که با انگیزه‌ای مثالزدنی تمرین می‌کرد و دوست داشت خودش را به مسابقات برساند. حضور جوانان در تیم باعث شده خون تازه‌ای به رگ‌های استقلال ورود کند. 
* این روز‌ها بیشتر پیشکسوتان از جوانانی مانند قائدی و صیادمنش حرف می‌زنند! آن‌ها را چطور دیدید؟
آن‌ها هم با انگیزه کار می‌کردند. البته باتجربه‌ها به خوبی مراقب این هم‌تیمی‌های جوان‌شان هستند. آن‌ها باید بدانند نباید با دو بازی برای استقلال خودشان را گم کنند. با اولین لغزش همه چیز از بین می‌رود. باید هر روز بهتر از دیروز باشند. آن‌ها قطعاً لیاقت داشته‌اند که به این تیم رسیده‌اند و باید قدر این موقعیت را بدانند. 
* سپاهان را چطور حریفی می‌بینید؟
این تیم از سال اول لیگ برتر حریفی جدی برای استقلال بوده که حالا با امیر قلعه‌نویی حتماً با شناخت بیشتر نسبت به قبل به میدان می‌آید و قطعاً سخت‌تر امتیاز می‌دهد. حتماً بازی برای هر دو تیم آسان نیست. البته با صحبتی که با شفر داشتم، گفت که سپاهان را به خوبی می‌شناسد. ان‌شاءالله با پیروزی در این دیدار برد‌های استقلال روند خودش را ادامه می‌دهد و تیم به رده‌های بالاتر جدول برمی‌گردد. 
* کدام بازیکنان در این مسابقه نقش محوری در تیم استقلال خواهند داشت؟
این هفته‌ها دیده‌ایم استقلال در کار تیمی خوب عمل می‌کند. تیم متکی به فرد نیست و در قالب تاکتیکی که دارد کار می‌کند. همه با هم در حمله شرکت می‌کنند و همین روند را در حالت دفاعی به اجرا می‌گذارند. 
* با ۴ برد استقلال در شهرآورد، نام پرسپولیس به نوعی به اسم پرویز مظلومی گره خورده است. رقیب سنتی استقلال امشب در دیدار برگشت نیمه‌نهایی آسیا با السد بازی دارد. حرفی در این باره دارید؟
بروبچه‌های پرسپولیس رفقای ما هستند. به ویژه که در این بازی آن‌ها دیگر پرسپولیس نیستند و تیم ایران محسوب می‌شوند. امیدوارم که بازی خوب و زیبایی را از پرسپولیس شاهد باشیم که توأم با برد و صعودشان به فینال آسیا باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b86n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حریف حال خوبی ندارد!