تاریخ انتشار: 1397/08/01 16:31
کد خبر: 125106

گرشاسبی: عظمت پرسپولیس دارد خودش را نشان می‌دهد

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که هواداران این تیم به خاطر دیدار برگشت سرخپوشان مقابل السد قطر، آرامش نداشته‌اند.
گرشاسبی: عظمت پرسپولیس دارد خودش را نشان می‌دهد

حمیدرضا گرشاسبی در فاصله حدود سه ساعت مانده به آغاز دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر، در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه «چه پیامی برای هواداران پرسپولیس دارید؟»، گفت: عظمت پرسپولیس دارد خودش را نشان می‌دهد. بیش از 300 هزار نفر، شدیداً متقاضی حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای دیدار از نزدیک را داشتند که ظرفیت ورزشگاه چنین اجازه‌ای نداد. این عظمت پرسپولیس را نشان می‌دهد و ما شرمنده این هواداران هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان بازی خوبی ارائه کنند، با تمام وجود به میدان بروند و خودشان را نشان دهند. ان‌شاءالله بتوانیم به فینال صعود کنیم. هواداران دو سه روز است که خواب و آرامش ندارند و برای این مسابقه استرس دارند. امیدوارم با صعود به فینال، این هواداران شاد باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیش‌بینی خود درباره دیدار پرسپولیس - السد تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان بازی خوبی ارائه کنند که اگر این اتفاق بیفتد، نتیجه خوب نیز به همراه آن می‌آید.

گرشاسبی در مورد هوادارانی که پشت درهای ورزشگاه آزادی مانده‌اند، خاطرنشان کرد: شورای تأمین استان تهران و یگان ویژه، تلاش می‌کنند تمهیداتی بیندیشند تا اگر ورزشگاه جای خالی داشته باشد، درهای ورزشگاه را باز کنند و تماشاگران وارد ورزشگاه شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqyx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم داوری بازی تیم‌های پرسپولیس و السد قطر وارد تهران شد