تاریخ انتشار: 1397/08/01 14:04
کد خبر: 125123

پیکان بعد از برد سه بر صفر

کمیته انضیاطی فدراسیون فوتبال سرانجام رای بازی صنعت نفت و پیکان را اعلام کرد ودر نهایت مجید جلالی و یارانش از کسب این سه امتیاز مطمئن شدند.
پیکان بعد از برد سه بر صفر

پیکان بعد از باخت به پدیده تیمی کاملا متفاوت شد. این تیم که در مشهد مغلوب ضد حمله های سریع یاران گل محمدی شده بود از آن به بعد در سه بازی متوالی به سه برد پشت سرهم دست پیدا کرد و حالا یکی از تیم های مدعی بالای جدول به حساب می آید. پیکان الان با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم ها در رتبه چهارم است در حالی که یک بازی عقب افتاده با پرسپولیسی دارد که با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جای گرفته است. این بازی قرار بود روز جمعه قبل برگزار شود اما پیکان با درخواست پرسپولیس که نمی خواست قبل از فینال با این تیم بازی کند موافقت کرد.

با این وجود بازی پرسپولیس و پیکان یک بازی شش امتیازی خواهد بود و برد یاران مجید جلالی می تواند جایگاه این تیم را در بالای جدول محکم تر هم بکند.

با این وجود شرایط پیکان بعد از اعلام رای کمیته انضباطی در جدول رده بندی تفاوتی نکرد چرا که تا قبل از آن هم بسیاری جدول را با احتساب برد این تیم برابر صنعت نفت تنظیم کرده بودند. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که با وجود اعلام نتیجه سه بر صفر به نفع پیکان در جدول سازمان لیگ تعداد گل های خورده و زده پیکان تغییری نکرده است. درواقع این نتیجه تنها سه امتیاز را به پیکان داده است و گل های زده و خورده این تیم در بازی با نفت آبادان در این جدول منظور شده است.

پیکان این هفته و در هفته دهم یک بازی حساس و دشوار در اصفهان برابر تیم ذوب آهن دارد. این بازی ساعت 16:15 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z59xz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



غایبن استقلال در بازی مقابل صنعت نفت