تاریخ انتشار: 1397/08/01 13:55
کد خبر: 125125

سروش رفیعی و فولاد؛ یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبال ایران در نیم فصل اول

قرارداد سروش رفیعی با فولاد فسخ شده و اقدامی هم از سوی این باشگاه برای رفع مشکل و صدور مجوز رفیعی انجام نخواهد شد. به طور رسمی و قطعی این باشگاه و بازیکن با هم قطع همکاری کرده اند.
سروش رفیعی و فولاد؛ یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبال ایران در نیم فصل اول

یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبال ایران در نیم فصل اول لیگ هجدهم، ماجراهای سروش رفیعی در تیم فولاد بوده و او عملا به یکی از خبرساز ترین بازیکنان لیگ تبدیل شده است.

سروش رفیعی در برهه از نیم فصل اول اردوی فولاد را ترک کرد تا در کشور قطر به مداوای پای آسیب دیده اش بپردازد. بعد از بازگشت به اهواز، مدیران باشگاه فولاد از این غیبت بازیکن خود ناراضی بودند و کار بین آنها تا فسخ قرارداد و پایان همکاری هم پیش رفت.

پس از مدتی اما دو طرف جلساتی را با هم برگزار کردند تا به توافق برای ادامه همکاری برسند. این توافق سرانجام به این شکل که متممی در قرارداد وارد و مبلغ آن از دلار به ریال تبدیل شود، حاصل شد. به همین دلیل رفیعی همراه با کاروان فولاد برای حضور در بازی پدیده به مشهد سفر کرد.

اما در مشهد و در شرایطی که فولادی ها منتظر امضای متمم قرارداد از سوی سروش بودند، این اتفاق رخ نداد. به این ترتیب نامه فسخی که فولاد به فدراسیون فرستاده بود، پابرجا بود و از نظر فدارسیون هم رفیعی دیگر بازیکن فولاد محسوب نمی شد. ضمن اینکه مسئولان فولاد هم دیگر تمایلی به اقدام برای صدور مجوز او نشان ندادند.

این اتفاق دوباره کشمکش ها میان فولاد و سروش را افزایش داد. در روزهای پس از بازی با پدیده، این خبر شنیده می شد که در صورت تمایل طرفین، باشگاه فولاد باید یک درخواست به کمیته تعیین وضعیت بدهد تا این کمیته نامه فسخ قرارداد فولاد با رفیعی را کأن لم یکن تلقی کند و برای ادامه نیم فصل به او مجوز بازی بدهد.

بعد از لغو مجوز بازی، او یک پست در اینستاگرام منتشر کرد و در آن پیامی به هواداران فولاد اعلام کرد که مدیران فولاد باعث رخ دادن این اتفاقات شده اند.

حالا باشگاه فولاد خوزستان هم رسما تایید کرده که کار این سروش رفیعی با تیم اهوازی به پایان رسیده و دیگر این باشگاه اقدامی برای صدور مجوز دوباره هافبک خود انجام نخواهد داد. بدین ترتیب سروش رفیعی به طور قطعی از فولاد جدا شد و دیگر او را با پیراهن قرمزهای خوزستان نخواهیم دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369ejz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع گسترش: کمالوند پدرم را راضی کرد تا به فوتبال بیایم