تاریخ انتشار: 1397/08/01 12:01
کد خبر: 125143

خبرنگار قطری:ایرانی‌ها می‌خواهند بازیکنان و اعضای کادر فنی السد را فریب بدهند

خبرنگار قطری معتقد است تیمش نباید فریب پرسپولیس را بخورد.
خبرنگار قطری:ایرانی‌ها می‌خواهند بازیکنان و اعضای کادر فنی السد را فریب بدهند

جابر ابو النجا خبرنگار قطری حاضر در تهران در گزارشی از نشست خبری مسابقه پرسپولیس و السد قطر نوشت: ایرانی‌ها می‌خواهند بازیکنان و اعضای کادر فنی السد را فریب بدهند، همانطور که پیش از این الدحیل را فریب دادند.

در ادامه این گزارش که در روزنامه الرایه چاپ شده آمده است: کادر فنی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه به دنبال ایجاد جنگ روانی و البته فریب دادن باشگاه‌های قطری در این فصل بوده‌اند، همانطور که توانستند الدحیل را به خوبی فریب بدهند. آنها در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها همواره به موضوعاتی مثل غیبت، محرومیت و مصدومیت بازیکنان تأثیرگذارشان اشاره می‌کنند.

همچنین بارها از محرومیت پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید به دلیل حکم فیفا سخن گفته‌اند تا باشگاه‌های قطری تصور کنند که آنها تیم ضعیفی هستند و بازی مقابل پرسپولیس آسان است. بازیکنان الدحیل فریب همین جنگ روانی را خوردند چرا که تصور می‌کردند کار آسانی دارند، اما به سختی شکست خوردند. حالا کادر فنی و بازیکنان السد خصوصاً بعد از تجربه بازی رفت باید به اینگونه اظهارات بی توجه باشند و بدانند که تیم حریف می‌خواهد این موضوع را باور کنند تا با تصور کسب یک پیروزی آسان وارد زمین شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vv57j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار پرسپولیس واقعا سخت است/السد چیزی برای از دست دادن ندارد!