تاریخ انتشار: 1397/08/01 11:09
کد خبر: 125152

کونته نمی خواهد تنها یک مربی موقت برای تیم مادریدی باشد

کونته قراردادی بیش از یک سال می خواهد.
کونته نمی خواهد تنها یک مربی موقت برای تیم مادریدی باشد

ایندیپندنت در گزارش اخیر خود دربارۀ شرایط سرمربی رئال مادرید نوشته و مدعی است پوچتینو همچنان گزینه اصلی پرز برای نیمکت این تیم اسپانیایی است.

در گزارش این رسانه آمده است؛ نتایج ضعیف رئال مادرید باعث شده تا احتمال تغییر روی نیمکت این تیم زیاد شود، از آنجایی که سران بالادستی باشگاه نیز از کنار گذاشتن لوپتگی استقبال کرده اند، انتظار می رود این مربی اسپانیایی هفته آینده از کار برکنار شود. اما سؤال اصلی در مورد جانشین وی همچنان پابرجاست. ایندیپندنت مدعی است که پرز همچنان به دنبال استخدام پوچتینو است و او را شایسته ترین گزینه برای نیمکت تیمش می داند ولی در عین حال واقف است که جذب وی در میان فصل، احتمالاً غیرممکن است. اما او حاضر است در پایان فصل یک بار دیگر برای استخدام این مربی آرژانتینی تلاش کند.

در نتیجه می خواهد تا پایان فصل، یک مربی موقت را روی نیمکت تیمش بگذارد. بحث هایی درباره حضور سولاری (سرمربی فعلی رئال مادرید ب) مطرح است، اما تردیدهایی درباره توانایی او برای حضور روی نیمکت تیم اصلی وجود دارد. گزینه دیگر کونته است که در حال حاضر شاید موفق ترین مربی در دسترس در فوتبال اروپا باشد. اما این رسانه مدعی است که در تماس های برقرارشده میان دو طرف، کونته به سران باشگاه مادریدی اعلام کرده قراردادی بیش از یک فصل می خواهد و نمی خواهد تنها یک مربی موقت برای تیم مادریدی باشد.

در عین حال مارتینز، سرمربی فعلی بلژیک، لادروپ و بلان دیگر گزینه هایی هستند که به نیمکت کهکشانی ها لینک شده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39d96e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های احتمالی برای جانشینی سرمربی رئال