تاریخ انتشار: 1397/07/30 22:42
کد خبر: 125200

هشدار به پرسولیس؛ در این دقایق بیشتر مراقب السد باشید

السد در این فصل لیگ قهرمانان آسیا در بازه دقیقه ۶۱ تا ۷۵ توانسته هشت گل بزند. تیمی که ۱۳ تا از ۲۲ گلش را در نیمه دوم به ثمر رسانده است.
هشدار به پرسولیس؛ در این دقایق بیشتر مراقب السد باشید

پرسپولیس برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا کافی است در بازی فردا مقابل السد گل نخورد. البته گل نخوردن از السد به همین راحتی هم نیست. تیمی که در لیگ قطر معدل نزدیک به ۵ گل زده در هر بازی را به ثبت رسانده و تفاضل گل‌اش عدد باورنکردنی ۲۸+ است. السد در لیگ قهرمانان آسیا هم حریفان را گل‌باران کرده است. این تیم از ابتدای این فصل لیگ قهرمانان تا به حال ۲۲ گل به رقیبانش زده است. حال سوال مهم این است که این تیم خطرناک در چه دقایقی ترسناک‌تر است؟

السد بیشترین خوشبختی‌اش را در یک بازه پانزده دقیقه‌ای به دست آورده است. بازه‌ای که با گل بوجناح الاهلی عربستان را حذف کرد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. در آن مرحله هم در همین پانزده دقیقه بود که سه گل به استقلال زد و امیدی برای استقلالی‌ها در بازی برگشت زنده نگذاشت. این بازه خطرناک السد بین دقایق ۶۰ تا ۷۵ مسابقات است. دقایقی که السد ۸ گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. 

السد معمولا شروع طوفانی هم دارد. یاران ژاوی در ۵ مسابقه این فصل لیگ قهرمانان در همان پانزده دقیقه ابتدایی بازی گل زدند. در کل اما السد در نیمه دوم خطرناک‌تر از نیمه اول است. این تیم ۱۳ تا از ۲۲ گلش در این فصل از لیگ قهرمانان را در نیمه دوم زده است. تیمی که در دقیقه ۸۰ به بعد هم سه مرتبه سابقه گلزنی دارد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458ao9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه استقلال برای سفر به قطر مشخص شد