تاریخ انتشار: 1397/07/30 16:11
کد خبر: 125254

پرآوازه ترین انزلی چی های فوتبال بر روی نیمکت ملوان

پس از برکناری فرهاد پورغلامی از سرمربیگری تیم ملوان بندرانزلی، دو هافبک ملی پوش و پرآوازه این تیم امروز هدایت ملوانان را در دیدار برابر سپاسی برعهده دارند.
 پرآوازه ترین انزلی چی های فوتبال بر روی نیمکت ملوان

ملوان بندرانزلی این روزها یکی از پرحاشیه ترین تیم های حاضر در فوتبال ایران محسوب می شود. انزلی چی ها که لیگ را به خوبی آغاز کرده بودند پس از چند بازی، افول کردند و همین موضوع باعث شد تا تصمیمات جدیدی برای هدایت این تیم گرفته شود و بدین ترتیب فرهاد پورغلامی که از ابتدای لیگ، هدایت قوهای سپید را برعهده داشت برکنار شد تا تصمیمات دیگری برای این تیم گرفته شود.

به این منظور مدیران ملوان به سراغ دو ستاره سابق این تیم رفتند که از پرآوازه ترین انزلی چی های فوتبال ایران محسوب می شوند. زوج مازیار زارع و پژمان نوری، انتخاب مدیران ملوان بودند تا به تیم اضافه شوند. البته هیات مدیره ملوان هرگونه تصمیم گیری در این رابطه را به بعد از جلسه موکول کرد اما در جریان دیدار این تیم برابر فجرسپاسی، زارع و نوری هدایت بازیکنان این تیم را برعهده می گیرند تا پس از آن در این رابطه تصمیم گرفته شود.

بدین ترتیب دو ستاره سابق ملوانان امروز برای اولین بار به عنوان مربی روی نیمکت ملوانان می نشینند و باید دید حضور آنها در نهایت باعث خواهد شد تا رسما به عنوان مربیان ملوان شناخته شوند و یا اتفاق دیگری می افتد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqy9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛برکناری پورغلامى از هدایت تیم ملوان بندرانزلی