تاریخ انتشار: 1397/07/30 12:30
کد خبر: 125289

تیم فوتبال نفت از جدول سازمان لیگ کنار گذاشته شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که تیم فوتبال نفت تهران به صورت رسمی منحل شده است.
تیم فوتبال نفت از جدول سازمان لیگ کنار گذاشته شد

نفت تهران به سرنوشت قابل پیش بینی خود رسید و با اعلام رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به صورت رسمی منحل شد.

گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار در این باره گفت: تیم فوتبال نفت از جدول سازمان لیگ کنار گذاشته شده و امتیاز فعالیت این تیم لغو شده است. طبق نظر سازمان لیگ این تیم از جدول مسابقات دسته سه کشور خارج شده و طلبکاران آن می بایست طلب خود را از مجمع واگذاری وزارت نفت پیگیری کنند.

با علام گل محمدی اما این باشگاه قدیمی که سابقه حضور در جمع 8  تیم برتر آسیا را دارد، کمتر از 35 میلیارد تومان بدهکار است. وی در این باره تصریح کرد:  بدهی این تیم طبق آمار هاکمتر از آن میزان بوده و باشگاه باید هرچه زودتر به بدهی خود رسیدگی کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه صحبت های خود درباره نقش مجمع واگذاری باشگاه نفت در این نابودی، گفت:  بدهی این تیم طبق آمار هاکمتر از آن میزان بوده و باشگاه باید هرچه زودتر به بدهی خود رسیدگی کند. عدم تعهدات مالک باعث شد تا خریداران رغبتی برای سرمایه گذاری در این تیم نداشته باشند.

به این ترتیب این باشگاه قدیمی که در سال های گذشته تبدیل به تیمی قدرتمند و بازیکن ساز شده بود، به پایان فعالیت خود رسید و حالا میلیاردها تومان بدهی از این تیم باقی مانده که وضعیت مشخصی ندارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpabp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال مربیان لیگ یک باز؛ اکبر در اندیشه کیش و مات نادر