تاریخ انتشار: 1397/07/30 12:02
کد خبر: 125294

انصرافی دیگر از تیم‌های لیگ یکی در راه است؟‌

قشقایی شیراز پس از استعفای روح الله نجف‌پور،‌ مدیر عامل و مالک باشگاه در وضعیت مبهم مالکیتی و مدیریتی قرار دارد.
 انصرافی دیگر از تیم‌های لیگ یکی در راه است؟‌

پس از دستگیری ابراهیم طالبی، سرمربی قشقایی شیراز و استعفای روح الله نجف‌پور،‌ مدیرعامل و مالک این باشگاه، تیم در شرایط مبهمی قرار دارد و تکلیف این تیم شیرازی هنوز مشخص نیست. طبق اظهارات روح‌الله نجف‌پور، مسوولان مربوطه، حمایت‌های لازم را انجام نمی‌دهند و امکانات کافی را برای پیشبرد کارهای باشگاه فراهم نمی‌کنند و همین علت موجب استعفای وی از سمت مدیریت باشگاه شده است.

غلامعلی هنرپیشه، رییس هیات فوتبال استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار، در این رابطه گفت: روز جمعه جلسه‌ای با حضور تعدادی از مسوولان ورزشی و سیاسی استان فارس درباره آینده باشگاه قشقایی شیراز برگزار شد. نجف‌پور در این جلسه ارزش باشگاه را ۵ میلیارد تومان کرد و ۵ میلیارد تومان نیز برای برند باشگاه قشقایی شیراز تعیین کرد که با گرفتن ۶۰ درصد از سهام باشگاه بتوانند در مالکیت و مدیریت باشگاه مشارکت داشته باشند که این رقم برای کسانی که خواهان مدیریت باشگاه بودند قابل قبول نبود و در آخر این جلسه نتیجه‌ای در بر نداشت تا تکلیف نهایی کار در جلسه‌ی بعدی مشخص شود.

با این اتفاقات باید منتظر ماند و دید تکلیف این تیم چه می‌شود. آیا قرار است دوباره شاهد انصراف یکی دیگر از تیم‌های لیگ یکی باشیم؟‌ اگر حمایت‌های لازم از قشقایی صورت نگیرد این تیم ریشه‌دار هم هم‌چون نفت تهران و سیاه‌جامگان مشهد به تاریخ می‌پیوندد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yp87b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم طالبی: هدفم لیگ برتری کردن قشقایی است/ همدلی رمز موفقیت تیم ما است
سرمربی قشقایی شیراز مطرح کرد؛