تاریخ انتشار: 1397/07/30 11:38
کد خبر: 125299

فریرا باز هم چاره ای ندارد جز اعتماد کردن به دروازه بان کم تجربه

دریافت اخطار در صحنه پنالتی روی مهاجم پرسپولیس باعث شد تا دروازه بان سرشناس و ملی پوش السدی ها جدال برگشت در تهران را از دست بدهد.
 فریرا باز هم چاره ای ندارد جز اعتماد کردن به دروازه بان کم تجربه

سعد الدوساری دروازه بان ملی پوش السد به عنوان تنها بازیکن محروم این تیم همراه با هم تیمی های خود به تهران نیامد تا در دوحه به ادامه برنامه های درمانی مصدومیت کتف خود بپردازد. الدوساری در حالی علی علیپور را متوقف کرد تا پنالتی سرنوشت ساز بازی رفت را به ثبت برساند که از داور سریلانکایی کارت زرد هم گرفت تا با این اخطار جدال برگشت را به دلیل محرومیت از دست بدهد.

با محرومیت الدوساری و ادامه مصدومیت خالد شیب دیگر دروازه بان سرشناس السد، اوسوالدو فریرا باز هم چاره ای ندارد جز اعتماد کردن به دروازه بان جوان و کم تجربه این تیم تا مشعل برشام دوباره به مرد اول تیمش درون دروازه تبدیل شود. بازیکنی که از این فصل فرصت عرض اندام در بین ستاره های السد را پیدا کرد و هنرنمایی او در بازی با استقلال با خوردن آن گل مضحک هنوز در خاطره ها باقی است.

 

مسلما حضور این دروازه بان جوان و کم تجربه با ضعف های تکنیکی فاحشی که دارد می تواند فرصت خوبی برای ساختار تهاجمی پرسپولیس باشد تا با بهره بردن از این ضعف ها بتوانند به گلی سرنوشت ساز رسیده و خیال طرفداران برای صعود به فینال را آسوده کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b8xk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر السد بازی با پرسپولیس را از دست داد