تاریخ انتشار: 1397/07/30 08:56
کد خبر: 125327

نمازی:تا حالا در عمرم چنین اتفاقاتی را تجربه نکردم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز ناراحتی بابت اشتباهات داوری دیدار سپیدرود و ذوب آهن اظهار کرد: تا به حال چنین اتفاقاتی را در طول دوران مربیگری‌ام تجربه نکرده‌ام.
نمازی:تا حالا در عمرم چنین اتفاقاتی را تجربه نکردم

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته‌نهم رقابت‌های لیگ‌برتر بار دیگر تن به تساوی داد تا شاگردان امید نمازی نتوانند طعم پیروزی مقابل سپیدرود رشت را بچشند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان که همچنان به عملکرد فنی تیمش اعتقاد راسخ دارد در گفتگو با خبرنگار درباره اعتراض این تیم به داوری، بازگشت محسن مسلمان به ترکیب اصلی و شایعه دریافت اولتیماتوم  از هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

کم دقت هستیم و نمی بریم

امید نمازی درباره تساوی اخیر ذوب آهن اصفهان مقابل سپیدرود رشت گفت: تیمی که گل نمی زند طبیعی است که طعم برد را هم نمی چشد. به نظر من کم دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر سبب شد تا موقعیت های متعددی را که روی دروازه حریف ایجاد کرده ایم، به گل تبدیل نشود. فرصت های بسیاری داشتیم اما آنها را خیلی راحت از دست دادیم.

مانده ام درباره داوری چه بگویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن  درباره اعتراض این باشگاه به تصمیمات داوری اظهار کرد: حتماً در برنامه های کارشناسی خواهید دید که یکی از توپ های ما از خط دروازه سپیدرود رد شد اما داور گل را اعلام نکرد. هرچه قدر هم فوتبال خوب بازی کنیم چنین اتفاقاتی تأثیر منفی روی عملکرد بازیکنان می گذارد. سوت های اشتباه بسیاری برای ذوب آهن زده شده است که در نتیجه بازی تأثیر مستقیم داشته است. واقعاً مانده ام درباره داوری دیگر چه بگویم. آنهایی که نمازی را می شناسند می دانند هرگز در خصوص این موضوع دخالت نمی کرد.

از تیمم خیلی راضی ام!

وی در خصوص عدم نتیجه گیری ذوب آهن در فصل جاری رقابت های لیگ برتر گفت: در هفت بازی از ۹ بازی که در لیگ برتر انجام دادیم مستحق کسب پیروزی قاطعانه بودیم اما اشتباهات داوری، کم دقتی بازیکنان در زدن گل و بدشانسی سبب شد تا حالا در چنین جایگاهی از جدول قرار بگیریم.

چنین اتفاقاتی را در عمرم ندیده بودم

نمازی در ادامه افزود: تا حالا در عمرم چنین اتفاقاتی را تجربه نکردم. ۲۰ سال است سرمربی گری می کنم  اما هرگز چنین افت و خیزی نداشته ام اما مطمئن هستم تیمم نتیجه لازم را خواهد گرفت.

اولتیماتوم نگرفته ام

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره ادعای یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه نمازی تا نیم فصل فرصت دارد، تصریح کرد: به هیچ وجه چنین بحث هایی در جلسه با اعضای محترم بیان نشد. من به جلسه هیئت مدیره رفتم و از صحبت های تک تک اعضاء نهایت استفاده را کردم. من صحبت های اعضای هیئت مدیره را در جلسه شنیدم و دیگر به این فکر نمی کنم که آنها چه مسائلی را در نشریات بیان کردند.

مسلمان باید بهتر از اینها هم بشود

نمازی درباره بازگشت مسلمان به ترکیب اصلی ذوب آهن تأکید کرد: من همیشه گفته ام بازیکن باید در زمین تلاش حداکثری خود را انجام دهد. محسن مسلمان هم یکی از بازیکنان تیم است و این کار را در تمرینات و جریان بازی به طور کامل ایفا کرد. البته باید بگویم انتظارم از محسن خیلی بیشتر از اینهاست. او را به ذوب آهن آورده ام تا به مجموعه تیمی کمک کند.

مطمئنم برمی گردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن  در پایان خاطرنشان کرد: به تیمم اعتقاد دارم. وقتی عملکرد یک تیم از لحاظ فنی مثبت باشد باید به آینده امیدوار بود. مطمئن هستم به روزهای خوب باز می گردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b8zw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمازی:من هم می توانم جلوی دروازه اتوبوس پارک کنم/فوتبال مدرن بالاخره جواب خواهد داد