تاریخ انتشار: 1397/07/27 20:48
کد خبر: 125649

آلگری: دیبالا مشکلی برای بازی کردن ندارد

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی شد وارد مسائل شخصی مربوط به رونالدو نخواهد شد.
آلگری: دیبالا مشکلی برای بازی کردن ندارد

آلگری همچنین در مورد شرایط بازیکنانش در آستانه دیدار برابر جنوا صحبت کرده و اذعان داشت دیبالا مشکلی برای بازی کردن ندارد اما قرار است کاپیتان کیه لینی استراحت کند.

شرایط بازیکنان مصدوم: "اسپینازولا اخیرا 58 دقیقه در دیدار دوستانه بازی کرده است. شرایط دی شیلیو و داگلاس کاستا نیز خوب است. تنها کسی که قطعا در دیدار برابر جنوا استراحت خواهد کرد کیه لینی خواهد بود. بازگشت سامی خدیرا؟ ما امیدواریم او را برای بازی در برابر یونایتد در تورین آماده حضور میادین باشد. دیبالا نیز می تواند برای یوونتوس بازی کند اما من باید شرایط خط میانی تیم خود را ارزیابی کنم."

شرایط رونالدو: "او بسیار آرام و خوب کار می کند و بقیه مسائل مطرح شده در مورد رونالدو شخصی هستند که من نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. رونالدو توجهات را به سوی ما جلب کرده و احساس مسئولیت فراوانی دارد، وی عملکرد خوبی در گلزنی داشته و این بهترین عملکرد اوست."

شرایط تیم ملی ایتالیا: "من فکر می کنم ما باید مثبت بین باشیم. ایتالیا در برابر اوکراین و لهستان خوب بازی کرد و عصر جدید مانچینی به خوبی پیش می رود. به نظر من ما باید تلاش کنیم همه چیز را مثبت ببینیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369b69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مانچینی: شرایط ما در تیم ملی ایتالیا روز به روز در حال پیشرفت است