تاریخ انتشار: 1397/07/27 20:22
کد خبر: 125651

مربی پارس جنوبی: این بازی یکی از مسابقات باکیفیت ما بود

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی، گفت: باید از داور تشکر کنیم، او حق را به حقدار داد.
مربی پارس جنوبی: این بازی یکی از مسابقات باکیفیت ما بود

حسین پاشایی در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان، گفت: ابتدا بابت غیبت در نشست خبری قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. مهدی تارتار به دلیل زمان پرواز و اینکه باید به فرودگاها می‌رفت نتوانست در نشست حضور یابد. یکی از مسابقات با کیفیت تیم ما در سال جاری بود. با هدف و برنامه کار کردیم و خیلی زود گل زدیم. بازی در اختیار ما بود تا اینکه در اواخر نیمه اول اتفاقی افتاد که بازی به جنجال کشیده شد. داور حق را به حقدار داد و باید از او تشکر کرد. می‌توانستیم گل‌های بیشتر بزنیم. بیشتر دنبال سه امتیاز بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اخراج دو بازیکن استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد:‌ در آن صحنه ما فقط دیدیم خطایی رخ داد و داور هم به بازیکن ما و هم به بازیکن استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد که احمد آل‌نعمه به دلیل اخطار دوم از زمین اخراج شد. در ادامه هم وحید حمدی‌نژاد حرفی به داور زد که به آن خاطر اخراج شد و این موضوع به دلیل مسئله فنی نبود. ما در این مورد نمی‌توانیم قضاوت کنیم.

پاشایی در مورد اینکه داور خطا را به سود استقلال خوزستان اعلام کرد اما به آل‌نعمه کارت نشان داد، گفت: نظر من و شخص شما در این مورد تاثیر گذار نیست باید قضاوت در این مورد را در اختیار مسئولان کمیته داوران بگذاریم اما در کل فکر می‌کنم عدالت رعایت شد.

وی در پایان تصریح کرد:  استقلال خوزستان و تیم خوبی است و داریوش یزدی سرمربی این تیم از فوتبالیست‌های بزرگ این کشور بوده است. با برنامه پا به این بازی گذاشتیم  و اصلا توجهی به دو شکست سنگین استقلال خوزستان در بازی با تراکتورسازی و نفت آبادان نداشتیم.  خدا را شکر می‌کنیم که در این بازی توانستیم با عملکردی مناسب هر 3 امتیاز را به خودمان اختصاص دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bqlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار:ترکیب تیم ما 30-40 درصد تغییر میکند اما برای برد به زمین می‌رویم