تاریخ انتشار: 1397/07/27 19:43
کد خبر: 125657

اظهارات رودنیل در مورد نحوه قضاوت زاهدی‌فر؛ پنالتی استقلال باید تکرار میشد

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی استقلال کاملا درست بود اما این ضربه باید تکرار می‌شد.
اظهارات رودنیل در مورد نحوه قضاوت زاهدی‌فر؛ پنالتی استقلال باید تکرار میشد

نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت زاهدی‌فر در بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: بازی به حدی درگیرانه بود که داور مجبور بود مدام سوت بزند. با احتساب وقت‌های اضافه مسابقه در هر دو دقیقه داور یک سوت زد و به همین دلیل داور مسابقه نمی‌توانست استارت‌های خوبی بزند و سرعت عمل لازم را نداشت زیرا بازی بسیار درگیرانه بود.

وی افزود: زمان مفید مسابقه ۵۴ دقیقه بود. گل اول استقلال هم کاملاً درست زده شد. برخلاف اینکه برخی اعتقاد داشتند این گل افساید بوده اما مدافعان سایپا آفساید را پر کرده بودند. در دقیقه ۲۴ داور به مهدی ترابی بازیکن سایپا کارت زرد نشان داد اما باید طارق همام هم کارت زرد می‌گرفت. در دقیقه ۶۲ مسابقه هم دروازه‌بان استقلال خطایی روی مهاجم سایپا انجام نداد.

رودنیل با اشاره به پنالتی استقلال عنوان کرد: پنالتی استقلال کاملاً به درستی اعلام شد اما این ضربه باید تکرار می‌شد، زیرا قانون می‌گوید وقتی مهاجمان و مدافعان قبل از زدن سوت وارد محوطه جریمه شوند، چه پنالتی گل شده باشد چه گل نشده باشد، داور باید دستور تکرار ضربه را بدهد.

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به خطای اوت دقیقه ۸۸ مسابقه گفت: طبق قانون جدید بازیکن باید ایستاده اوت را پرتاب کند اما در دقیقه ۸۸ بازیکن خم شد و اوت را پرتاب کرد که داور به درستی خطای اوت او را اعلام کرد. در مجموع داوری مسابقه تأثیری در نتیجه مسابقه نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzkm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: باخت حق ما نبود/ بازیکن استقلال باید اخراج میشد